sunnuntai 17. joulukuuta 2017

ARVAA OIKEA VASTAUS FEAT JOULU JA JONDE

LEMPI JOULURUOKA

Mun arvaus Jondesta: Kinkku!
Oikea vastaus: khyl!

Jonden arvaus musta: ALKUPALAPÖYTÄ
Oikea vastaus: No siis rosolli on hyvää ja kalat ja mäti ja juustot jaaa... Oikeen meni!

INHOKKI JOULURUOKA

Mun arvaus Jondesta: Ehkä rosolli ku siinä on suolakurkkua. Mätiki vois olla aika otollinen vastaus tähän!
Oikea vastaus: rossoli

Jonden arvaus musta: lanttuloota
Oikea vastaus: Lanttulaatikkohan se, ei vaan mee!

MIKÄ TAHANSA JOULULAHJATOIVE

Mun arvaus Jondesta: Paljon rahaa
Oikea vastaus: 3million dollars.. cash

Jonden arvaus musta: cash
Oikea vastaus: Jos oikeesti vois valita mitä vaan niin toivoisin että saatais isompi asunto tästä läheltä!

REALISTINEN JOULULAHJATOIVE

Mun arvaus Jondesta: NHL18 ja viskiä
Oikea vastaus: khyyyl

Jonden arvaus musta: cash
Oikea vastaus: Pakko myöntää että kirjekuorilahjat on parhaita.

PARAS JUTTU JOULUSSA

Mun arvaus Jondesta: Kiireettömyys ja hengailu perheen kanssa
Oikea vastaus: Kaikki!

Jonden arvaus musta: olo läheisten kaa
Oikea vastaus: Parasta on viettää aikaa perheen ja läheisten kanssa syöden ja juoden. Tähän on vaikeeta valita vaan yhtä asiaa joten vastaan yhteisolo ja ruoka!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti