lauantai 9. joulukuuta 2017

VIIMEISIÄ VIIKKOJA VIEDÄÄN

Meidän joulukuu on alkanut aika kivasti. Mä tein meidän perheelle joulukalenterin, eli kullekkin päivälle jotain yhteistä tekemistä. Toteutus kuitenkin on ollut vähän sinnepäin, meidän piti esimerkiksi askarrella tonttuovi mutta Oliver askartelikin mieluummin terassin joten ovi jäi tekemättä. Pääasia kuitenkin että yritettiin! Ollaan myös suurin osa joulukalenterista toteutettu kolmistaan sillä Jonde on ollut niin paljon töissä. Tää viikonloppu taitaa olla eka vapaa melkein kuukauteen.

Saatiin myös hoitopaikat pojille, samasta päiväkodista mutta eri ryhmistä enkä voisi olla helpottuneempi. Päiväkoti sijaitsee melkein matkan varrella joten asia hoitui paremmin kuin uskalsin toivoa. 8.1 meidän olisi määrä mennä tutustumaan ja heti seuraavana päivänä pojat jäävätkin sinne ilman meitä sillä mulla alkaa silloin koulu. Niin outoa että meillä tosiaan alkaa ihan uudenlainen arki, toisaalta koulun sekä päiväkodin aloitus tulee hyvän saumaan sillä kaipaan jotain omaakin tekemistä mutta kyllä mä myönnän että tuntuu ihan super haikeelta ja ehkä myös himpun verran pahalta että kotiäitiys päättyy ja joku toinen osallistuu meidän lasten hoitamiseen. En voi olla miettimättä sitä mitä kaikkea tulen missaamaan kun olen koulussa enkä jatkuvasti läsnä poikien kanssa.


Onneksi tässä on vielä muutama viikko jäljellä kotiäitiyttä ja meillä on kaikkea kivaa suunniteltuna. Tällä hetkellä Oliver on Jonden vanhempien kanssa isovanhempi-lapsenlapsi leirillä ja tulee huomenna kotiin. Noel nauttii suunnattomasti jakamattomasta huomiosta, tosin eilen huomasin että kuopuksemme vilkuili nukkumaan mentäessä epäluuloisesti Oliverin tyhjää sänkyä. Ensi viikonloppuna haetaan joulukuusi sekä vietetään mun synttäreitä mun vanhemmilla. Suunnitelmissa olisi myös käydä Lasten Kauneimmat joululaulut-tapahtumassa. Mulla on edelleenkin suurin osa joululahjoista hankkimatta, en ole varmaan ikinä jättänyt sitä näin viime tinkaan joten sekin on vielä ensi viikon ohjelmassa.

Mä taidan nyt katsoa hetken netflixiä ennen kuin Noel herää päiväunilta, kivaa viikonloppua!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti