tiistai 10. marraskuuta 2015

Isänpäivä tuli ja meni

Mä en käsitä miten mulla ei ole mitään kirjotettavaa. Vaikka tuntuu että elämässä sattuu ja tapahtuu vaikka mitä niin en kuitenkaan keksi mitään järkevää aihetta mistä kirjoittaa. Tulin siis jakamaan teille ainakin vähän isänpäivän tunnelmia.

Sunnuntaina oli isänpäivä, ja sattumoisin Bambin 3v synttäritkin osuivat samalle päivälle. Annettiin Oliverin kanssa rykelmä pieniä lahjoja aamulla Jondelle aarteenetsinnän muodossa ja kahvikin keitettiin valmiiksi. Iltapäivällä käytiin Jonden vanhemmilla ja illalla mentiin vielä mun vanhemmilla käymään, Jonde tosin ei tällä kertaa tullut mun porukoille sillä telkkarista tuli lätkää ja olihan tämä mies ansainnut vapaa-illan.

Kun tultiin Oliverin kanssa illalla kotiin oli Jonde kaverinsa kanssa laittanut tauluja ja kellon seinälle sekä korjannut saunan kaiteen. Nyt meidän koti näyttää ihan kodilta eikä väliaikaiselta asunnolta. Että mä rakastan tätä tunnelmallista kaksiota, varsinkin iltaisin!




Tällä viikolla ollaan kahviteltu Jempun kanssa sekä käyty muskarissa. Huomenna Jemppu tulee taas heti aamusta kahville lastensa kanssa, ai että mä olen kiitollinen siitä että asutaan niin lähekkäin jotta voidaan nähdään parikin kertaa viikossa! Jempun jälkeen kahville tulee vielä Pihla joten taitaa kofeiini-överit olla päivän teema huomenna. Mä alan nyt syömään iltapalaa jonka Jonde mulle ihanasti valmisti, hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti