sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Eräs marraskuinen sunnuntai

Yleensä mä en pidä sunnuntaista. En pidä ajatuksesta että huomenna on maanantai. Ei arjessa mitään vikaa ole mutta onhan se mukavampaa kun ollaan koko perhe kotona. Tänään kuitenkin asia oli toisin. Aamulla kiukutti hävettävän paljon kun asunto näytti taas vähän liiankin asutulta mutta mielialani nousi nopeasti kun sain vaihdettua sänkyyn puhtaat lakanat sekä muutenkin siivottua hieman. Oliver jopa söi lounaansa mukisematta ihan itse ja nukkui vähän päälle tunnin päikkärit jonka aikana syötiin lounasta Jonden kanssa ja mä uppouduin tapani mukaan parin jakson verran Modern Familyyn.

Oliverin herättyä pyhitettiin aika leikkimiselle. Musta tuntuu että mä ja Jonde oltiin enemmän innoissamme uusista duploista kuin poika itse. En muistanutkaan miten hauskaa on antaa mielikuvituksen viedä mennessään ja toteuttaa mitä päähän pälkähtää. Rakenettiin muun muuassa pyramidi sekä krokotiilikoira ja Oliverkin tajusi miten niitä paloja saa toisiinsa kiinni.

Syötiin pitkästä aikaa kaikki kolme yhdessä päivällistä ja jaksoin jopa panostaa sen verran että laitoin pari tuikkua pöytään luomaan tunnelmaa. Kynttilät tuovat vaan niin kotoisan tunnelman varsinkin silloin kun ulkona ilma on mitä harmain.


Illalla käytiin Oliverin kanssa vielä syömässä mun vanhemmilla. Pojasta huomasi selkeästi että väsymys alkoi ottamaan vallan joten visiitti jäi hieman lyhyeksi. Mun mielestä tämä on kuitenkin kiva perinne että käydään sunnuntai-iltaisin vanhemmillani syömässä.

Nyt mä alan editoimaan päivällä ottamiani videoita yhdeksi pätkäksi, kotoisaa sunnuntai-iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti