tiistai 1. joulukuuta 2015

Joulukalenteriton

Mä oon ollut niin väsynyt ja uupunut ja mitäköhän kaikkea että olen unohtanut hommata joulukalenterin. Meillä kenelläkään ei ole siis omaa. Ainoa kalenteri on Aku Ankasta tullut pieni pahvinen luukkukalenteri joka nyt koristaa jääkaappia. Mä pohdin myös että teenkö blogista jonkinlaisen kalenterin mutta se on sen verran kova työn takana joten jätän sen idean suosiolla muille bloggaajille.
Mun oli tarkoitus tehdä Jondelle oma kalenteri ja ostaa Oliverille jokin kivan näköinen tonttukalenteri mutta jääköön ensi vuoteen. Onneksi poika on niin pieni ettei osaa vielä kaivata kalenteria, Jondesta en taas menisi takuuseen.

Blogihiljaisuuttakin syytän mun väsymyksestä. Oliver nukkuu todella huonosti, heräillen leikkimään ja huutelemaan keskellä yötä. Toivottavasti tämä on vaan vaihe joka menee pian ohi sillä mun silmäpussit roikkuu kohta maassa asti.

Ei tämä väsymys onneksi maailmaa kaada vaikka jaksankin siitä valittaa, tätähän tämä aina välillä on pienen lapsen kanssa, ja se on ihan ok. Kaikkea kivaa ollaan tehty kuten napsittu jouluisia kuvia, leivottu tähtitorttuja, kahviteltu Jempun kanssa samalla kun lapset leikkii, oltu muskarin jouluesityksessä, laitettu jouluvaloja kotiin sekä opittu kävelemään kengät päällä. Mä huomaan myös että Oliverin puhe kehittyy, todella hitaasti, mutta varmasti. Poika sanoi yhtäkkiä pari päivää sitten hauva sekä hurraa ja juttelee jatkuvasti omalla kielellä yrittäen selkeästi saada jonkinlaisia sanoja aikaan. Harmi että niistä ei vielä saa mitään selvää mutta ainakin yritys on kova!

Mä menen nyt keittämään itselleni teetä ennen kuin Oliver herää päiväunilta, taitaa olla hieman univelkaa sillä jäbä nukkuu jo toista tuntia, ihana pieni tuhisija!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti