torstai 10. joulukuuta 2015

Tule joulu kultainen

Mä olen nyt vihdoinkin saanut asunnon laitettua kunnolla jouluiseksi. Viimeinen silaus saapuu hieman ennen aattoa, nimittäin aito joulukuusi jonka isäni lupasi meille hankkia. En malta odottaa sitä kuusen ihanaa tuoksua mikä valtaa kodin ja saa aikaan lämpimän tunteen. Vähän ehkä pelottaa että saako kuusi olla rauhassa mutta eiköhän jatkuva kieltäminen aja asian. Ehkä.

Mä rakastan sitä että olen saanut entisen joulufiilikseni takaisin. Ehdin kadottaa sen pariksi vuodeksi, mutta nyt alan taas olemaan yhtä innoissani kuin pikkulapsi, voin taas aidosti sanoa olevani jouluihminen. Kaikki se lämmin tunnelma ja joulun odotus on vertaansa vailla. Mulla on ensi viikolla suunnitelmissa käydä ostamassa piparkakkumuotteja, joulukuusenkoristeita sekä viimeiset joululahjat. Ihanaa päästä leipomaan piparkakkuja sekä paketoimaan loputkin lahjat ja laittaa sitten aattoaamuna kuusen alle odottamaan. Näkisitte miten mä hihkun itsekseni, miten voikaan olla näin innoissaan?

Tänään Jemppu toi meille heidän makuuhuoneen maton. Se on suurempi kuin aikasempi pikkumatto joten asunosta tuli automaattisesti kotoisampi. Koira sekä Oliver ovat aivan innoissaan matosta sillä molemmat rupesivat kiehnaamaan siinä onneissaan. Jempunkin pojat taisivat olla samaa mieltä sillä täällä oli aamupäivällä oikeat matolla möyrimis bileet.

Nautin hetken hiljaisuudesta ja tästä ihanasta siististä kodista ennen kuin Oliver herää päiväunilta, oikein kotoisaa joulun odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti