sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Vauva juttuja


Mulla on ollut pieni huoli vauvasta onko sillä kaikki varmasti hyvin vaikka aihetta huoleen ei tietysti erityisemmin ole. Mulla ei ole siis ollut mitään normaalista poikkeavaa raskauden kannalta mutta ehkä se vaan on mun omaa neuroottisuutta ja huolta, taitaa olla ihan normaalia odottavilla äideillä(?). Kävin tänään sitten moikkaamassa mun kummipoikaa ja samalla sainkin Jempulta (kummipoikani äiti) nyt sydänääni dopplerin jolla voin halutessani kuunnella masuasukin sydänääniä. Se on uskomattoman outoa ja samalla myös rauhoittavaa kuunnella pikkusen sydämen sykettä ja ai että tyyppi liikkuu masussa vilkkaasti, joutuu koko ajan etsiä uudelleen että mihin se oikeen katosi. Ihanaa on myös se, että Jonde pääsee kuuntelemaan omaa pikku vauvaa ja miten se masussa möyrii.

Tänään oli myös perhepäivä. Käytiin ensin Jonden vanhemmilla syömässä, ja yllätyksenä saatiinkin masuasukille ihka ekat vaatteet! Jonden äiti oli ostanut sulosen pieniä vauvan vaatteita muutaman, en oo vielä itse ostanut tai hankkinut mitään tarpeellista, odotan että saadaan se isompi kämppä ensin, mutta nyt mulla on jotain mitä hypistellä ja ollaan taas askeleen lähempänä todellisuutta vauvan suhteen!




Oli myös kiva käydä omilla vanhemmilla ja selittää innoissaan vauvasta ja raskaudesta äidille, musta tuntuu että en tällä hetkellä muusta osaa puhuakaan ja välillä pelkään että kavereilla saattaa mennä hermot kun intoilen niin paljon.
Nyt käperrynkin sohvalle Jonden viereen vauva juttuja hössöttömään, hyviä öitä!

4 kommenttia:

  1. Ha ni tänkt ta reda på babyns sukupuoli? :) jätte kiva att följa me hu de går fö er :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja e så kärsimätön att ja måst få genast o veta! :D bra att de e läsbart, ännu finns de int så jätte mycke att berätta av men de e alti kiva o skriva!

      Poista
  2. Mä en ikinä kyllästy vauvajuttuihin ;) <3

    VastaaPoista