perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä

En oo ennen pitänyt ystävänpäivää mitenkään erikoisena päivänä. Tänään kuitenkin ajateltiin viettää sitä jotenkin vähän arjesta poiketen ja saatiinkiin koirat hoitoon äidille muutamaksi tunniksi. Suunnattiin sitten päättömästi etsimään jotain ruokapaikkaa ja päädyttiin aina niin makoisaan kiinalaiseen ruokaan. Siitä on jo aikaa kun viimeks kiinalaista ruokaa oon syönyt niin voitte kuvitella sitä ähkyä mikä pääruoan ja jälkiruoan jälkeen koitti.
Friteraattua kanaa, riisiä, sweet and sour kastike, paistettua riisiä katkaravulla, kanalla ja kasviksilla
NAM
Friteraattua banaania ja jäätelöä
Käytiin vielä kaupassa ennen kun haettiin koirat ja sieltä tarttui "ystävänpäivälahjana" mukaan tuoksukynttilä joka vaihtaa väriä. Oon nähnyt siitä mainoksia ja päätin tolloin että tuon kynttilän mä joku päivä vielä saan, pienet turhat asiat on joskus vaan hyvin välttämättömiä.


Asiasta masuasukkiin. Mun vatsa on nyt saavuttanut sen pisteen että se näyttää pieneltä pömppikseltä: sen verran että ihmiset ei aivan varmasti tajua että oon raskaana ja siltä että se salilla käynti on jäänyt hieman pienemmälle. Oon ihan järkyttynyt ja innoissani siitä miten nopeesti masu tällä hetkellä kasvaa enkä malta odottaa että rupean tuntemaan pikku ihmeen liikkeet vatsassa. 20.2 mulla on seuraava neuvola, joten siihen asti voin uppoutua uuden Vauva-lehden syövereihin.

Adios, mä rupean katsomaan leffaa Jonden kanssa, upeeta ystävänpäivän jatkoa kaikille! <3

4 kommenttia:

  1. Hahahahha nyt kipinkapin salille XD mäki haluun tommosen kynttilän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ajattelin alkaa uimaan nyt, en uskalla mennä salille rehkimään :D toi tuoksuu tosi hyvältä!

      Poista
  2. kiva postaus! ja vitsi tää sun blogis on kyl aivan ihana ♥ tykästyin tähän heti ku tänne tulin :)! ulkoasu, kuvat, sun kirjotustyyli, kaikki nappaa :)!

    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät! Käynkin kurkkimassa sun blogia :)

      Poista