keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Tissit tiskiin - niin mitkä tissit?

Viime aikoina sosiaalisessa mediassa on pauhattu tisseistä: isoista tisseistä tai olemattomista itikanpistoista, koska niitähän on vain ja ainoastaan kahdenlaisia. Jos näistä kahdesta pitää valita niin kuulun ehdottomasti toiseen kategoriaan, ei näillä pienillä ketunnokilla katseita käännellä, ja miksi pitäisikään. Mä en ole ikinä kokenut tarvetta siihen että miehet pitäisivät musta tissien vuoksi, tosin en tiedäkään miltä se tuntuu enkä ajatellut ottaa siitä selvääkään. Mennään näillä mitä on.

Jokaisella naisella on varmasti jossain vaiheessa ollut vaihe missä ei ole tyytyväinen rinnustukseensa, ainakin mulla on ollut, tämä tosin oli jo teinivaiheessa. Muistan kuinka välillä kirosin sitä että kavereilla oli kokonaiset vuoret, kun mulla olikin vain ne vuoren huiput. Enhän mä siinä vaiheessa ajatellut edes että olen vasta teini ja että mies katsoo niin paljon kaikkea muutakin kuin naisen povea. Nykyään ymmärrän kuitenkin hyvin että "koolla ei ole väliä", olenhan sentään löytänyt miehen joka rakastaa minua ehdoitta, pienistä tisseistä huolimatta, hullua eikö? Ei.

Mulle henkilökohtaisesti ei ole väliä onko toisten rinnat omat, olemattomat, isot, pienet, korjatut, pienennetyt vai suurennetut. Sillä on kuitenkin väliä jos väitetään että pienirintaiset naiset ovat miehekkäämpiä kuin isorintaiset ja että pienet rinnat tarkoittavat sitä että et voi olettaa miehien kiinnostuvan itsestäsi, saatika sitten rakastumaan.

Kannetaan naiset tissimme ylpeinä olivat ne sitten minkä kokoiset ja minkä muotoiset tahansa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti