sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Yhdeksän kuukautta kuvia

Mulla olisi aikaa vievä projekti edessä, nimittäin koneen kuvakansioiden siivoaminen ja samalla myös puhelimeni. Mun puhelin herjaa useasti että kuvaa ei voi ottaa sillä muisti on liian täynnä, mun pitäisi saada kaikki kuvat siis siirrettyä jollekkin kovalevylle jotta ne varmasti säilyisivät eivätkä katoaisi. Mä en kuitenkaan tiedä milloin ehtisin tämän tehdä. Oliver nukkuu päiväunia yleensä korkeintaan tunnin jonka aikana yleensä siivoan ja syön eikä aikaa oikein jää muuhun. Iltaisin en viitsisi istua koneella kuvia siivotessa sillä haluan viettää aikaa myös Jonden kanssa. Tähän projektiin kuitenkin uppoaa enemmän kuin se pari tuntia.
Ehkä mä otan sen mun ensi viikonlopun jutuksi, jos Jonde haluaisi viettää muutaman tunnin isä-poika-aikaa että mä saisin tämän aikaa vievän urakan vihdoinkin tehtyä.

Jotten ainoastaan valittaisi turhanpäiväisestä asiasta, kerrottakoon että Oliverilla tuli torstaina yhdeksän kuukautta täyteen. Poika kehittyy huimaa vauhtia, uusin juttu mikä on opittu on "ippä"-sanan hokeminen, ei tosin ikinä ääneen vaan aina kuiskauksena, en vieläkään ole varma onko se vain joku äänne vai tarkoittaako jäbä sillä jotain, varsinainen mysteerimies.

Mä jatkan nyt tätä siivoamista, muutaman tunnin päästä lähdetäänkin mun vanhemmille syömään, jospa ehtisin pestä koneellisen pyykkiä ennen sitä, rattoisaa viikonlopun loppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti