sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Hiuskriisi

Mä olen aina ollut aika tylsä mun hiuksien kanssa, lukuunottamatta kahta kertaa kun olen värjännyt hiukset kokonaan pinkiksi. Olen kokeillut ruskeita, vaaleita, pinkkejä, puoliksi punaisia sekä vaaleilla tai tummilla raidoilla raidoitettuja hiuksia. Mulla on ollut lyhyet hiukset, pitkät hiukset, otsatukalla sekä ilman. 

Nyt olen taas muutoksen kaipuussa enkä millään osaa päättää mitä tekisin näille maantienharmaille puolipitkille hiuksille. Haluaisin repäistä oikein kunnolla ja laittaa ne kerrankin erottumaan joukosta. Pelkona vain on että hiuksiin ei sovikaan joku tietty väri ja sitten näytän siltä kuin yksisarvinen olisi oksentsanut päälleni. Toiveena tällä kertaa olisi laittaa raitojen muodossa jotain lilahtavaa taikka sinistä piristämään pimeyttä.
Kuva lainattu netistä

Kuva lainattu netistä

Näihin hiustyyleihin olen täysin rakastunut ja haluaisin kovasti kokeilla toimisiko tuollainen omassa päässä. Harmi vaan että hiukseni eivät todellakaan ole yhtä pitkät taikka hyväkuntoiset kuin kuvien hiukset. Mulla on myös edelleenkin haaleaa punaista hiusten alla jäljellä siitä kun viimeksi kävin kampaajalla. Ihme että väri näkyy vielä vuodenkin jälkeen.

Mut tuntien en kuitenkaan tee asialle mitään ja jatkan elämääni maantienharmailla hiuksilla. No jospa mä synttäreinä viimeistään saisin hiuksiini eloa ja uskaltaisin kokeilla jotakin uutta. Onhan kyseessä kuitenkin vain hiukset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti