torstai 4. toukokuuta 2017

HEI TOUKOKUU

Huh, mulla on jotenkin tosi innostunut ja jännittynyt fiilis vaikka erityistä syytä siihen ei ole. Toukokuu tosin on täynnä kaikkea kivaa ohjelmaa, synttäreitä varsinkin sillä mun molempien kummilasten synttäreitä juhlitaan ainakin. Jondekin täyttää tässä kuussa pyöreitä, saa nähdä tehdäänkö mitään erikoista vai ei, synttärit kuitenkin osuvat arkipäivälle. Hääjuttujakin pitäisi tehdä ja suunnitella lisää, alle neljä kuukautta jäljellä!

Hyvä fiilis johtuu varmasti myös osittain tosta auringonpaisteesta mikä on lämmittänyt kehoa ja mieltä nyt muutaman päivän ja tuntuu että olen täynnä energiaa, ainakin heti sen jälkeen kun oon saanut ensimmäisen kahvikupin aamulla. Mulla oli tiistaina joku ihme kurkkukipu joka lamaannutti mutta se onneksi lähti yhtä nopeasti kuin tulikin ja jäljelle jäi yskä ja nuha. Ne tosin ei haittaa tällä hetkellä muuta kuin salilla käymistä, aina lauantaihin saakka, olettaen että tämä ei tästä muutu pahemmaksi.




Joitain muutoksen tuuliakin on puhaltanut. Saatiin Oliverille kerhopaikka ensi syksylle joten siellä esikoisemme tulee viettämään aikaa aina kaksi kertaa viikossa muutaman tunnin kerralla. En vieläkään osaa suhtautua ajatukseen täysin hyvin mutta pikkuhiljaa, uskon sen tekevän hyvää Oliverille että poika saa omanikäistään seuraa ilman äitiä aina hetkittäin. Jos kerho ei nappaa jostain syystä niin voihan sen lopettaa, en mä väkisin ala lasta sinne viemään kun kuitenkin itse olen kotona.

Toinen isompi muutos on poikien siirtyminen samaan huoneeseen. Toki olen vielä varpaillani että joudutaanko siirtämään Noel takaisin olkkariin meidän kanssa nukkumaan mutta kokeillaan tätä järjestelmää muutama yö nyt ensin. Ihan outoa kun kukaan lapsi ei iltaisin tuhise ihan vieressä vaan molemmat nukkuvat yhdessä toisessa huoneessa. Eka yö meni ihan hyvin Noelin osalta mutta Oliver taas päätti valvoa jonkin aikaa yöllä, en kuitenkaan menetä toivoani sillä Oliver on aina ollut huono nukkumaan.




Muuten ollaan vietetty koko alkukuu pihalla auringossa, huomenna käydään vielä pisteenä iin päälle hakemassa pihalle kunnon kalusteet, en malta odottaa! Nyt mä menen laittamaan saunan päälle josko me päästäisiin pitkästä aikaa Jonden kanssa yhdessä saunaan, molemmat pojat nimittäin nukkuvat ainakin tällä hetkellä. Ihanaa ihanaa ihanaa kevättä te kaikki kivat ja vähemmän kivat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti