maanantai 29. kesäkuuta 2015

Haaste

Kiitos Julia haasteesta! Tämän voi tehdä just niin moni ihminen kuin haluaa mutta vastaan nyt mulle annettuihin kysymyksiin ja voitte vastata näihin samoihin koska tällä hetkellä mun aivokapasiteetti ei riitä uusien kysymyksien keksimiseen, pahoittelen.

1. Lempibändi/artisti?
Vaikeeta valita ainoastaan yksi lemppareista joten listaan ne ikisuosikit; Mikidi & Gaiaf sekä Woodie ja yksi tämän hetken lemppareista Tove Lo.

2. Jos voisit matkustaa mihin tahansa, minne lähtisit ja miksi?
Malesia. Siellä on äärettömän kaunista ja jos paikan valitsee oikein ei joudu myöskään pahan turistiryysän kohteeksi. En tiedä mikä siinä maassa kiehtoo, mutta kiehtoopahan kuitenkin.

3. Harrastuksesi?

Ohjatuilla tunneilla käyminen. Tällä hetkellä suosikkini on spinning, ennen vihasin sitä yli kaiken mutta olen löytänyt siitä jotain niin energiaa tuovaa voimaa etten ehkä kestä.

4. Lempiruoka?

Herkkusienilasagne. Nam.

5. Luotatko helposti ihmisiin?

Enpä oikeestaan. Kestää aika kauan ennen kuin luotan täysin johonkuhun.

6. Mikä on lempivuodenaikasi ja miksi?

Syksy. Ei ole liian kylmä eikä liian kuuma ja rakastan kun luonto muuttaa väriä.

7. Missä haluaisit olla juuri nyt? Miksi?

Täällä missä olen nytkin, kotona perheeni kanssa. Tai no voisin mä olla myös kiertämässä Yhdysvaltoja, ei sekään olisi hassumpaa.

8. Mitä toivot tulevaisuudeltasi?

Toivon että saadaan elää huoleton elämä, minä sairaanhoitajana, lapsi tyytyväisenä ja koko perhe kasassa.

9. Onko sinulla haaveammattia?

On toki, sairaanhoitaja. Sellainen epärealistinen olisi aivokirurgi.

10. Onko sinulla lemmikkejä? Jos, niin mitä?

On toki, Bambi. Maailman kiltein ja levottomin koira.

11. Onko sinulla sisaruksia?

Löytyy sekä iso- että pikkusisko. Molemmat ihan huippuja!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti