torstai 27. maaliskuuta 2014

Aurinkoinen torstai

Tänä aamuna heräsin hyvällä tuulella ihanaan auringonpaisteeseen! Kaikki huolet tuntuu kaikkoavan kun kahvikuppi kädessä voi paistatella auringon kirkastamaa taivasta.
Mä voin jo kuvitella itseni pienen tuhisevan vauvan kanssa tekemässä piiitkiä vaunulenkkejä kesällä ja katsomassa kun pikkunen viipottaa pitkin leikkipuistoja. Noh, onhan siihen tietty aikaa vielä mutta vähemmän kun voisi kuvitella.

Tänään oli täydellinen päivä viedä koirat juoksentelemaan puistoon ja siinä samalla istuskella Jonden kanssa pohtimassa tulevaa vauvarumbaa. Vaikka mulle sanotaankin että nauti vielä omasta ajasta kun voit niin en voi olla miettimättä miten paljon saan mun elämään sisältöä lisää kun poika tupsahtaa maailmaan. Huomaan että mun jokainen miete kääntyy loppupeleissä vauvaan ja raskauteen, en mä muuta osaa enää ajatellakaan saati sitten puhuakaan mistään muusta. Musta on virallisesti tullut ärsyttävä vauvaintoilija, jes!


Mulla on viime aikoina ollut mielettömän hyvä fiilis, huonoa oloa raskauden takia ei pitkään aikaan ole ollut, eikä kivutkaan ole ollut mitenkään pahoja, jos liikun vähän enemmän niin alkaa mieletön alavatsakipu, pitää siis silloin vaan ottaa iisimmin. Harjoitussupistuksia on tullut melkeinpä joka päivä, onneksi ne ei sentään ole kivuliaita, ainoastaan oudon tuntusia.

Eilen käytiin Jempun kanssa Nellassa ja Nutussa, mä etsin vauvalle jotain vaatteita ja Jemppu omalle taaperolleen aka mun kummipojalle. Löysin kotiin vietäväksi neljä uutta bodya, hupparin, lökärit ja maailman ihanimman pandahaalarin.

Nyt jatkan aurinkoisesta päivästä nauttimista Jonden ja masuasukin kummisedän kanssa, toivottavasti muillakin on yhtä ihana päivä kun mulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti