keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

RV 21+6

Laskettuun aikaan on enää neljä lyhyttä kuukautta. Pikku hiljaa mua alkaa jännittää tuleva synnytys ja että miten opinkaan vauva-arkeen. Oon nyt ymmärtänyt sanonnan "odottavan aika on pitkä" koska se tosiaan on, mä niin malttamattomana haluaisin jo nähdä miltä pikku poju näyttää ja päästä tutustumaan. Toisaalta haluaisin  että tässä olisi enemään aikaa ennen kuin pikkuinen kunnioittaa meitä läsnäolollaan sillä vieläkään ei olla isompaa kämppää saatu eli ei olla saatu mitään laitettua valmiiksi.
Tunsin myös lauantaina ensimmäiset pienen pienet potkut vatsasta ja nyt oonkin päivittäin yrittänyt niitä tunnustella. Kyllä sieltä välillä liikkeitä tuntuu mutta tosiaan kun se istukka on edessä niin varmaan vaikuttaa siihen että niitä potkuja ei koko ajan tunne.
Mä malttamattomana odotan että mun vatsa kasvaa kunnon vauvavatsaksi. Musta tuntuu että se on jumahtanut paikoilleen ja kaikki vaatteet näyttää mun päällä tällä hetkellä siltä että ne on kokoa liian pienet.
RV 21+2 ja 21+5
Eilen olin todistamassa mun kummipojan ensiaskeleita, ja voin sanoa että aika mahtavaa kun tyyppi laittoi hösseliksi, kunnon tepastelua, ihana reipas 10kk vanha taapero!
Vaikka odottavan aika onkin pitkä niin yllätävän nopeesti se menee, juuri äskenhän kummipoikani oli vastasyntynyt nyytti ja mä rilluttelin menemään ilman huolen häivää omasta masuasukista. Niin ne ajat muuttuu, ja voin sanoa että oon kyllä tällä hetkellä onnellisempi kun koskaan ennen!

Huikeeta viikon jatkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Vähän nolottaa täällä, kun tuntuu että mun 12. viikon maha on kolme kertaa sun mahaa isompi! :'D söpö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi mun maha on yllättävän pieni, siks ootanki et millon se nyt kasvaa kunnolla! :D

      Poista