maanantai 7. syyskuuta 2015

Kolmesataaviisikymmentäneljämiljoonaa projektia...

...ja kaikki kesken. Mä olen varmaan maailman paras aloittamaan jonkun asian/projektin tekemisen mutta kun en ikinä jaksa viedä mitään loppuun asti. Mun keskittyminen herpaantuu ja keksin jotain muuta kivaa tilalle. Häiden järjestämiseen mä en kyllä kyllästy, Jonde sen sijaan on jo ihan kypsä kun pälätän mekoista, kukista, kakuista ja kirkoista. Ihanaa että saan kerrankin tyttöillä jossain asiassa ihan kunnolla!

Mutta niin, ne miljoona projektia. Syksyllä mulla tulee aina kova halu lukea. Täksi syksyksi valitsin niinkin köykäisen tekstin kun Uusi Testamentti. En tiedä miksi, mä haluan ihan puhtaasta mielenkiinnosta lukea sen läpi ja saaatan jopa heittäytyä villiksi ja lukaista Vanhankin Testamentin läpi sen jälkeen, ellei sitten ärsyttävä luonteenpiirteeni ota valtaa ja lopetan kesken kaiken.


Mä aloitin myös unipäiväkirjan kirjoittamisen monen monituisen vuoden jälkeen uudestaan. Tarkoituksena on vielä hankkia unia käsittelevä unikirja jotta voin kunnolla perehtyä siihen mitä mikäkin juttu unessa tarkoittaa ja analysoida omia unia entistä enemmän. Mun mielestä unet ovat aivan äärettömän mielenkiintoisia enkä malta odottaa että saan unikirjan hommattua.

Listalla vielä, on hakea kirjastosta muutama kasvatusopas. Mulla on tietenkin oma tapani toimia lapseni kanssa enkä koe että sinänsä tarvitsen mitään oppaita, mutta ei siitä haittaakaan ole jos saan jotain hyväksi todettuja vinkkejä miten toimia pojan kanssa joka on kasvattamassa maailman suurinta luonnetta. Noihin kirjoihin en ole vielä sen enempää perehtynyt joten en ole vielä varma mikä kirja kolahtaa juurikin muhun.

Nyt mä menen keittämään itselleni ensimmäisen kahvikupillisen, Oliver on nukkunut pihalla päiväunia jo puoltoista tuntia joten ehdin juuri ja juuri saada kupposen juotua. Hyvää viikonalkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti