tiistai 1. syyskuuta 2015

Tervetuloa syksy

Niin taas saapui syyskuu mukanaan syysflunssa, kynttilät, kellastuvat lehdet, villapaidat, viltit, lyhdyt, pimeät illat sekä viileät ilmat. Mä en laita ollenkaan pahakseni että syksy kolkuttaa jo ovella, mä nimittäin rakastan tätä vuodenaikaa. Oliver sai osakseen tukkoisuuden sekä valuvan nenän, eilen illalla ja tänään aamulla en huomannut enää mitään flunssan oireita, mutta kun tänään saavuttiin kotiin muskarista niin johan taas oli nuha. Nyt annan pikkuisen sairastella rauhassa jotta flunssa ei äityisi pahaksi.

Mulla on kova himo päivitellä mun ja Oliverin vaatevarastoa syksyisempään suuntaan. Rakastan kaiken maailman kerrospukeutumista vaikka en sitä vielä kunnolla taida. Ihastelen aina ohikulkijoiden syksyisiä vaatevalintoja ja toivoisin itsekin että osaisin yhdistellä tiettyjä vaatteita niin että ne näyttävät kutkuttelevan hyvältä.
Mä selailen netistä vaatteita Oliverille(ja itselleni) päivittäin mutta en ole sen enempää saanut aikaiseksi tehdä asian eteen yhtään mitään. Ainakin on jotain mitä odottaa, nimittäin shoppailureissu!

Mun pitäisi oikeasti pestä urakalla pyykkiä mutta taas kävi niin että jumituin koneelle Oliverin nukkuessa. Pakkohan mun oli blogiin tulla hehkuttamaan innostustani syksyä kohtaan ja kertoa teille että mulla ei ole laisinkaan ikävä sitä kesäistä kuumuutta! Nyt mä oikeasti alan tehdä jotain kodinhoitohuoneen valtavaalle pyykkivuorelle, maanmainiota syksyn alkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti