keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Bridezilla to be

Kihlauksen myötä alkoivat myös hääsuunnitelmat rullamaan eteenpäin. Älkää siis ihmetelkö jos aina välillä blogiin eksyy stressipäinen bridezilla tai muuten vaan onnesta hehkuva tuleva morsian. Häiden suunnittelu on tällä hetkellä ajankohtaista joten enköhän blogiinkin hehkuta aika ajoin missä mennään.

Me saatiin hääpäivä päätettyä vähän aikaa sitten ja syksyllä 2017 tanssitaankin jo avioparina. Vaikka häihin on vielä hieman alle kaksi vuotta olen jo ihan täpinöissä. Olen löytänyt hyvinkin potentiaalisen hääpaikan ja mennään katsomaan sitä perjantaina, en vaan malttaisi sinne perjantaihin odotella. Hääpaikan mukana saadaan catering sekä hääkakku, muutakin hyödyllistä kuuluu samaan pakettiin ja jos nyt saan perjantaina varauksen tehtyä olen enemmän kuin helpottunut. Mieluummin olen ajoissa tämän asian kanssa kuin että huomaisinkin kaikkien tilojen olevan varattuja haluamana päivämääränä.

Kirkkokin on jo päätetty mutta joudutaan odottelemaan ensi vuoden puolelle ennen kuin sen voi varata. Mua vähän jännittää että saadaanko tämä tietty kirkko toivotulle päivämäärälle, pitää vain olla haukkana ekojen joukossa varaamisen suhteen. Hassua miten nopeasti voi ihmisestä kehkeytyä ylistressaava tyyppi, Jonde parka.

Onneksi edes Jemppu jaksaa kuunnella mun häähömpötystä ja on melkeinpä yhtä innoissaan kuin mäkin(onhan Jempulla kuitenkin tärkeä rooli häissämme, if you know what I mean), Jonde nimittäin oikeesti sahaa varmaan korvat kohta irti kun päivittäin paasaan milloin mistäkin häihin liittyvästä asiasta. Jemppu kävikin tänään poikiensa kanssa meillä kahvilla ja saatiin taas höpöteltyä kaikenlaista, perjantaina olisi tarkoitus nähdä lenkin merkeissä joten voin purkaa innostumista vielä ennen kuin pääsen katsomaan mahdollisesti tulevaa hääpaikkaa. Onnea on Jempun kaltainen ystävä!

Syksyistä keskiviikkoa, mä ehkäisen kurkkukipua ja juon kupin teetä ennen kuin Oliver herää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti