keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Talvi tuli!

KYLMÄ! Eikä muuten haittaa yhtään. Koira sekosi lumesta, maa on ihanan valkoinen ja mä liukastuin nolosti eilen ekaa kertaa, pysyin onneksi kuitenkin pystyssä. Ainoa mikä harmittaa on flunssa. Oliver ja mä ollaan molemmat ihan räkäpäitä joten en viitsi lasta laittaa ulos telmimään, toivottavasti parin päivän päästä on vielä lunta ja yskä hellittää jotta jälkikasvukin pääsee siitä nauttimaan.
Mä ajattelin tänään kaivaa vahempieni varastoa jos sieltä jostain löytyisi pulkka Oliverille, ei olla itse vieläkään saatu sellaista hommattua.


Me ollaan lenkkeilty Bambin kanssa ihanassa talvisessa maisemassa. Olen kävellyt tyytyväisenä toppahousut päällä sillä kylmyys ei pääse niistä läpi ja koira on peuhannut jokaisessa isommassa lumikasassa. Ainoa mikä on meinannut jäätyä irti on naama, kommandopipo varmaan auttaisi asiaa.

Henkilökohtaisesti mä pidän talvesta todella paljon, kaikkihan on vain asenteesta ja pukeutumisesta kiinni. Mun puolesta tää saisi jatkua vielä pidempääkin, harmi vaan että lumi taitaa paeta sateen tieltä jo ensi viikon alussa. Pitää siis ottaa ilo irti tällä viikolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti