torstai 7. heinäkuuta 2016

LÄHES VALMISTA

Vihdoinkin mä olen levollisin mielin vauvan tulon suhteen. Uusi turvakaukalo on tilattu ja kaiken järjen mukaan se saapuu huomenna. Sadesuoja tupliinkiin sattui olemaan alennuksessa joten sekin meni tilaukseen. Tällä hetkellä meiltä puuttuu siis ainoastaan pientä tavaraa jotka pystyy hankkimaan sitä mukaan kun sitä tarvitsee. Rintapumppua en ole vielä hommannut sillä mä haluan nähdä miten imetys lähtee sujumaan. Tällä kertaa en myöskään ole ostanut korviketta varalle kaappiin, näin mä ehkä en luovuta imetyksen suhteen yhtä helpolla. Ehdin jopa vaihtaa lakanat vauvan sänkyyn, sen verran ne vanhat siinä ehti pölyttymään että päätin raikastaa sängyn ilmettä.


Tänään pakkasin sairaalakassiin sen verran mitä pystyin. Vielä sieltä puuttuu ainakin hammasharja + tahna sekä kännykän laturi ja tottakai itse puhelin. Muuten musta tuntuu että pärjään mainiosti noilla mitä siellä jo on, jos jotain olennaista puuttuu niin Jonde voi varmasti tuoda sen sairaalaan myöhemminkin.

Mä olen nyt vahvasti sitä mieltä että vauva saisi syntyä tämän viikon aikana. Olen kuitenkin koko ajan varmempi siitä että synnytän vasta elokuun puolella, mitään synnytystä ennakoivia tuntemuksia mulla ei ole ollut, mitä nyt epämukavia supistuksia mutta ei lähellekkään mitään sellaisia millä lähdettäisiin synnyttämään. Pitää varmaan ottaa kolme mukamas maagista ässää käyttöön siihen asti että vauva päättää tulla ulos, tää olo alkaa olemaan niin tukalan valasmainen ettei mitään järkeä!


Nyt ei voi tehdä enää mitään muuta kuin odottaa. Onneksi Oliver pitää kiireisenä, ainoa asia mikä synnytyksessä jännittää on se että kauanko joudun olemaan Oliverista erossa ja ehkä vähän se että sattuuko Jorvissa olemaan sulku juuri silloin kun mun pitäisi mennä synnyttämään. Turha sitä nyt on stressata, stressataan sitten kun sen aika on! Pitäkää peukkuja että bebe kohta ilmoittelee itsestään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti