lauantai 12. marraskuuta 2016

HUIPPUMEGALAUANTAI

Mä en edes tiedä miten tästä kehkeytyikin näin mahtava päivä. Suunnitelmat olivat ainoastaan että ulkoiltaisiin koko perhe mutta päivä rullasikin rennosti ja super kivasti iltaan asti. Aamulla syötiin yhdessä aamiaista jonka jälkeen otettiin vaan ihan rennosti. Pojat hauskuuttivat toisiaan, mä join kahvia ja unelmoin omakotitaloista netistä ja Jonde katseli telkkaria. Askarreltiin myös Oliverin kanssa muutama joulukortti valmiiksi ennen lounasta.



Lounaan jälkeen alkoi hirveä pukemisrumba ja me huokailtiin Jonden kanssa kun molemmat lapset huusivat kilpaa, toinen kuumuutta ja toinen sitä ettei halua ulos. Päästiin kuitenkin suht nopeasti raikkaaseen ulkoilmaan, Jonde yli-innokkaan Bambin kanssa ja Oliver veti Noelia pulkassa. Pienen pojan voimat hyytyivät kuitenkin nopeasti joten vaihdeltiin Jonden kanssa vuoroa pulkan vedossa ja Bambin pitelemisessä. Loppu kävelyn ajan kannoin kuitenkin Oliveria sylissä sillä poika alkoi päättömästi juosta minne sattuu, on tää pikkulapsi aika vaan vaihetta vaiheen perään, meillä on tällä hetkellä näköjään menossa karkaan vaikka naama edellä lumihankeen-vaihe. On tää kuitenkin kivempi kuin yritän lyödä pikkuveljeäni vaikka olen toisessa huoneessa-vaihe.

Kävelyn jälkeen jäätiin vielä Oliverin kanssa hetkeksi lumikasaan leikkimään kun Noel jatkoi uniaan rattaissa takapihalla. Laitoin myös samalla ulko-oven edustalle havupallot roikkumaan.






Ulkoilun jälkeen Jonde kylvetti Oliverin ja mä tein mun viikon vikan lihaskunto treenin. Siinä menikin odotettua kauemmin ja kohta olikin jo päivällisaika. Tää taisi olla eka ateria kun Oliver oli ihan hiljaa ja ahmi vain ruokaa suuhunsa. Annettiin pojalle vielä jälkiruokaa, piparkakku ja vaniljajäätelöä ja johan meillä oli hyväntuulinen kaksi vuotias loppupäivän.

Noel heräsi kolmen tunnin uniltaan sopivasti kun oltiin syöty joten päätin kaivaa joulukoristeita esiin ja napsia pojista joulukuvia, niitä en tosin tänne vielä julkase mutta oon tyytyväinen!
Loppuilta menikin siinä kun mä siivoilin, Jonde hengaili Noelin kanssa ja Oliver hypisteli kaikkia joulujuttuja. Luettiin vielä Oliverin kanssa pari joulukirjaa ennen iltapalaa ja esikoisemme simahti yöunille vähän vaille seitsemää.


Noel heräsi hetki sitten päiväunilta joten yöunille meno tapahtuu varmaan vähän yhdeksän jälkeen. Nyt vaan odotan että Jonde tulee kaupasta jonka jälkeen olisi tarkoitus käydä saunassa ja katsoa Posse. Lisää tällaisia päiviä kiitos, mun mieli on jotenkin autuaan raikas jos niin voi edes sanoa. Hyvää yötä kaikki ihanat ja vähemmän ihanat, mä jatkan nyt Noelin iltatouhujen parissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti