maanantai 14. marraskuuta 2016

ISÄNPÄIVÄN TUNNELMAT

Tää oli Jonden eka isänpäivä kahden pojan iskänä. Alotettiin aamu tekemällä Oliverin kanssa aamupalaa Jondelle pizzan muodossa, tein itse siis pohjan ruisjauhosta, maitorahkasta sekä juustoraasteesta ja täytteenä oli pekonia, munia, pikkunakkeja, tomaattisosetta, mozzarellaa sekä juustoraastetta . Mä en oikein pidä ajatuksesta viedä aamupalaa sänkyyn vaan mieluummin katan pöydän niin että syödään kaikki aamiaista yhdessä. Aamiaispöydästä löytyi myös vesimelonia sekä banaania ettei mentäisi täysin epäterveellisellä linjalla heti aamusta. Herätettiin Jonde lahjan, kortin ja tuoreen kahvin tuoksun kera.

Päivä sujuikin rennosti, ulkoilemalla, siivoilemalla, leipomalla sekä disney-leffaa katsoen. Kakkua en tehnyt vaan leivoin isänpäivä-brownies. Illaksi suunnattiin vielä mun vanhemmille poikien kanssa, jossa syötiin makoisaa hirvenpaistia ja skoolattiin sen kunniaksi että mulla sekä siskoillani on maailman paras isä!



Tää oli Jonden kolmas isänpäivä ja tosiaan ensimmäinen kahden lapsen isänä. Vaikka lapset ovatkin vielä kovin pieniä olen sitä mieltä että Jonde on maailman paras iskä meidän pojille. Jonde sanoi eilen että nyt tuntuu kuin hän olisi saanut myös otteen meidän kuopuksesta, aikaisemmin semmoista samanlaista yhteyttä ei ehkä ole ollut kuin nyt.
Molemmilla pojilla on nyt jo jotain ihan omia juttuja iskänsä kanssa niin kuin kuuluukin olla. Jonde on se joka kylvettää Noelin. Jonde on myös se joka saa meidän kohta nelikuisen vauvan nauramaan kuin viimeistä päivää kun mulle taas vähän vain hörähdetään. Jonde on se joka jaksaa painia Oliverin kanssa koska mä en sitä leikkipainia kunnolla ymmärrä. Jonde on se kenen kanssa Oliver mieluiten lähtee Hoploppiin. Jonde on myös se kuka näyttää meidän pojille miehen mallin enkä epäile hetkeäkään etteikö iskän titteli olisi mennyt oikeaan osoitteeseen.
Mikään ei ole yhtä miehekästä kuin hyvänä iskänä oleminen ja mä olen onnekas että Jonde hoitaa iskän roolin paremmin kuin olisin ikinä voinut kuvitellakkaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti