keskiviikko 28. joulukuuta 2016

ÄRSYTTÄVÄ PUOLISO x 7

Mä bongasin tän toisesta blogista, eli listataan ne ärsyttävimmät piirteet puolisossa. Jonde kertoo musta seitsemän ärsyttävintä asiaa ja vice versa.

Jonden mielestä mun ärsyttävimmät piirteet:

1.  Nillittää välil turhasta..

2.  Luulee olevansa fätti

3. Ei tajuu et iskä kuorsaa koska rankka duuni, ei koska se juo pari

4. Luulee välil et on paska mutsi

5. Siivoo liikaa

6. Lapsi on terve ku se leikkii..

7. Inhoo south parkkii ja diggaa san jose Sharksii



Mun mielestä Jonden ärsyttävimmät piirteet:

1. Jonde jättää aina kaikki vaatteet lattialle. Verkkarit on pahimmat. Se vaan tiputtaa ne siihen, astuu pois niistä ja valittaa sitten jos Bambi nukkuu niiden päällä. Logiikka 10+!

2. Jonde jättää KAIKKI kaapinovet auki. Meidän keittiö näyttää Jonden jäljiltä siltä kun siellä ois suoritettu kotietsintä.

3. Kuorsaus. Tiedän että sille ei voi mitään mutta se saa kuitenki mun verenpaineen kohoomaan miljooniin kun en itse saa unta sen takia.

4. Tavaroiden lojumaan jättäminen ja semmonen ärsyttävä hällä-väliä asenne siisteyttä kohtaan. Jonde on pahempi kun Oliver. Tiskit jää yleensä tiskipöydälle tai ruokapöydälle, vesilasit pitkin olohuonetta ja pleikkarinohjaimet hujan hajan. Tähän samaan kastiin voisin mainita että keittiön siivoominen pitää sisällään tasojen pyyhkimisen, paitsi rakkaan mieheni mielestä.

5. Lyhyt pinna. Jonde suuttuu ihmeellisistä asioista ja saattaa hermostua tosi nopeesti, tiedän kenen hermot meidän esikoinen on perinyt. Onneksi leppyminenkin tapahtuu sekunneissa.

6. Musiikin kuuntelu. Joko sitä pitäisi kuunnella tosi kovalla tai sitten biisivalinnat ovat täyttä shaibaa. Meillä on yksi kaveri joka kutsuu Jonden biisivalintoja "maalarimusiikiksi".

7. Poikien pukeminen. Okei tää menee jo tosi hakemalla haetuks koska en keksi enää mitään. Mutta siis Jonde pukee pojat ihmeellisiin värikombinaatioihin ja just sellaisiin vaatteisiin mitä mä en niille pukis päälle.

Onneks nää asiat on semmosia mitkä ei maailmaa kaada ja niin kun huomaatte suurin osa liittyy siisteyteen. Mä olen siitä tosi tarkka minkä takia ehkä ne pistää silmään enemmän ja alkaa ärsyttää. Onneks hyviä puolia on kuitenkin paljon enemmän kuin noita ärsyttäviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti