torstai 20. marraskuuta 2014

Kuusi turhaa tietoa minusta

1. Mä olen hyvin huono nukahtamaan, mutta sitäkin parempi nukkumaan. Nukahtaminen kestää mulla todella kauan, mun on pakko miettiä jotain tiettyä yhtä juttua tai aivoni rupeavat miettimään vaikka ja mitä, tehden uneen nukahtamisesta todella vaikeaa. Kun sitten nukahdan, nukun erittäin sikeesti enkä herää kuin ainoastaan vähän kovempiin ääniin kuten vauvan itkuun.
Kuva täältä

2. Mietin joskus että olenkohan oikeasti hullu. En tiedä mistä se johtuu mutta välillä mietin että onkohan tämä oikeasti elämääni, vai kuvittelenko vain ihmiset ympärilläni ja kuinka pelottavaa se olisi että koko elämäni olisi päästä kuviteltua. Oikeasti istuisinkin yksin jossain kuvitellen kaiken ympärilläni olevan. Hyi.

3. Tahdon opiskella sairaanhoitajaksi. Mulla ei ole hajuakaan sopiiko työ mulle, mutta jotenkin se ammatti kuullostaa täysin omalta. Mä haaveilen myös aivokirurgin ammatista mutta se menee todellakin haaveiden puolelle. Kunnianhimoni sekä keskittymiskykyni ei ikinä riittäisi kyseiseen ammattiin.

4. Olen hyvin sarkastinen. En itse osaa käyttää muuta huumoria kuin sarkasmi. Pidän itseäni kyllä huumorintajuisena ihmisenä, mutta sarkasmi uppoaa parhaiten, ja huomaan itse aika ajoin käyttäväni tätä tiettyä ivallista äänensävyä tilanteessa kuin tilanteessa.
Kuva täältä
5. Mulla tulee itsenäinen/aikuismainen olo mitä ihmeellisimmistä asioista. Esim jos siivoan radio päällä, juon kahvia lukien jotain mainoslehteä, aloitan uuden sarjan katsomisen, ostan koiralle herkkuja. Tiedä sitten miksi mulla tulee näistä hyvin aikuismainen olo vaikka useimmat päivittäisiä asioita onkin, ehkä se kertoo siitä että en oikeasti ole vielä täysin aikuistunut.

6. Olen hyvin kärsimätön. Kaikki heti tänne nyt-asenteeni ei aina ole se paras. Ette arvaakaan kuinka joudun hillitsemään itseäni joissain asioissa ja asiat mihin en voi vaikuttaa laittaa tympimään, annetaanko esimerkkinä, tahtoisin kihloihin tänne-heti-nyt mutta tietenkään en Jondea voi pakottaa kosimaan minua saman tien, tai ylipäätään päättämään milloin se tapahtuu.

Bonuksena vielä, mulla on tällä hetkellä järisyttävä hääkuume, onneksi voin ystäväni kanssa kuumeilla yhdessä sillä heidän häänjuhlansa koittavat JO parin vuoden kuluttua. Mulla on mennyt monta tuntia hääkuvien selailussa, häämekkojen hintoja katsellessa, eikä olla vielä edes kihloissa. Taisi mulle riittää lupaus joskus tulevista kihloista/naimisiinmenosta, ja kabuum, morsian on syntynyt, hahaa. Jonde jos luet tätä, älä huoli, kunhan haaveilen, kaikki aikanaan!

Torstai jatkukoon, kivaa päivää!

2 kommenttia:

  1. Haha peukku tälle postaukselle! ;) Ja ha också helt hääkuume, men har intens nåt att vänta på i framtiden :D Som tur ska två av mina kaverin gifta sej nästa år o ja e kaaso ti båda så ja får fiilistele me dom :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Du har som tur alla minnen av din egna bröllop o! :D oooo de int säkert sen lika stressigt heller när de int e egen, im jealous :D

      Poista