tiistai 25. marraskuuta 2014

Moi, oon Oliver ja tämmönen tyyppi mä oon!

Moi, oon Oliver kohta viis kuukautta, oon kohta iso poika ja ajattelin nyt kertoa teille vähän millanen tyyppi mä oikeesti oon. Äiti ja isä on sanonu aina että mä oon tosi rauhallinen lapsi mut nyt mä oon päättäny että alotan kiukuttelun, koska kiukuttelemalla mä saan paaaaljon enemmän huomiota ku jos oisin koko ajan vaan hiljaa. Yks syy miks mä huudan niin paljon on ku mua kutittaa suusta tosi paljon, ja siks mun pitääki laittaa kaikki mistä saan kiinni, suuhun. Äiti sanoo että mulla on ehkä hampaita tulossa, kuka semmosia juttuja muka tarvii kun maidon voi juoda ilmankin niitä. Nyt äiti ja isä kyl on ruvennu tunkee mun suuhun jotain ihme mössöjä, se eka mössö mitä mä sain ei hirveen hyvin uponnu, aina ku tungin kielellä ulos sen nii piti syödä lisää, ihme touhuu. Tää oranssi mössö mitä mä nyt syön on kyl tosi hyvää, äiti sanoo et sen nimi on persikka, ja sitä ei tarvii tunkee kielel ulos vaan sen mä kyl aina syön, saispa sitä enemmän kun sen viis pikkulusikkaa.

Mun lemppari juttuja nykyään on se lelujen tunkeminen suuhun, kuolaaminen, paidan vaihtaminen ja se kun isä heittelee mua ylös alas. Isän kanssa on muutenki kiva leikkiä ja mä nauran hirveesti sen naamalle ja kun se huutaa buu, sit kun äiti yrittää nii se ei oo yhtä kivaa, se ei oikeen tajuu et nää on miesten juttuja tämmöset leikit.

Mä yritän myös hirveesti kääntyä selältä mahalle. Mä en ymmärrä kun mulla jää aina käsi silleen tyhmästi tielle ja sit sille kädelle pitää huutaa, eihän se muuten tajua että se on tiellä. Äiti aina auttaa mua kääntymään, ihan kun mä edes tarvisin paljoo apua, kyl mä iteki osaisin jos vaan se käsiki tajuis mennä alta pois. Nykyään musta on ihan kiva hengailla mahallaanki. Välillä mä potkin jaloilla et pääsisin eteenpäin ja yritän nostaa peppua, mut jos mä teen niin, niin mun naama menee kiinni maahan, mä en ihan viel tajuu et miten se toimii. 

Mun mielestä on hyvä mennä nukkumaan ajoissa. Mä meen viimeistään yheksältä nukkumaan, ja herään kaheksan aikoihin aamulla. Kaikki aina sanoo että mä nukun hyvin, mut koska mä nukun koko yön niin hyvin, niin mun ei tarvii kiukutella aamulla, paljon kivempaa jutella ja toivottaa äitille ja isälle hyvää huomenta. Välillä ne on kyllä tosi laiskoja eikä vastaa heti, nii sit pitää koittaa et kuinka kovalla äänellä mä oikeesti osaan puhua. 

Nyt mä kyllä nukun päiväunet koska oon ollu tosi kauan hereillä. Tutti suuhun ja unta palloon!

2 kommenttia:

  1. Hahaaa ihana postaus lisää näitä!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit, tätä oli kyllä kiva kirjottaa eli eiköhän vastaavia tuu :D

      Poista