keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Hei me jumpataan!

Kävin tänään ensimmäistä kertaa vanhempi-vauva jumpassa niin kuin edellisessä postauksessa kerroinkin meneväni. Mä olen huono menemään minnekkään ensimmäistä kertaa varsinkin vauvan kanssa mutta kaikki sujui kuitenkin mutkattomasti. Tunti pidettiin viihtyisässä salissa ja lisäkseni siellä oli kuusi muuta mammaa lapsiensa kanssa, ei siis tungosta, vaan juuri sopivasti tilaa höslätä lapsensa kanssa. Oliver viihtyi vallan mainiosti ikäistensä seurassa, ja jäbältä pääsikin pari naurun hohotusta kun äippä punnersi ja sanoi aina böö osuessaan naaman lähelle. Kun tunti oli loppumaisillaan alkoi Oliverilla tulla väsymys kiukku mikä oli ihan ymmärettävää sillä päiväuni aika on aina ollut yhdeltätoista kun tunti taas loppui viittä yli. Kuitenkin mulla jäi mitä mainioin fiilis koko jutusta ja aion tosissani tehdä tästä joka viikkoisen yhteisen harrastuksen meille, miettikää sitä vauvan naantalin auringon hymyä kun äiti treenaa käsilihaksia ja leikkii että vauva on lentokone.

Mä suosittelen lämpimästi muitakin vauvallisia(tyhmä sana) kokeilemaan saman tyylistä liikuntamuotoa, treeni tuntuu tarpeeksi, ainakin mulla, sekä samalla lapsi saa jakamattoman huomion ja pääsee itsekin hieman heilumaan, tunnin jälkeen Oliver simahti saman tien ja nukkui makoisat unet.

Tästä on hyvä jatkaa päivää, keskiviikon jatkoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti