perjantai 30. tammikuuta 2015

Koti kullan kallis

Me ollaan asuttu tässä kotoisessa rivarikaksiossa nyt puoli vuotta. Juuri kun oltiin menetetty toivo suuremman kämpän suhteen, saatiinkin tietää tästä asunnosta ja päätettiin saman tien vuokrata se itsellemme, vaikkakin tällä hetkellä olemme määräaikaisella vuokrasopimuksella. Mä olen oppinut rakastamaan tätä asuntoa todella paljon. Tilaa ei löydy paljoa, jossain vaiheessa joudutaan kyllä etsimään kolmio jotta saadaan Oliverille ja meille omat makuuhuoneet, mutta tällä hetkellä neliöitä löytyy aivan tarpeeksi. Tästä asunnosta löytyy oma aidattu piha mikä on unelma Bambia ajtellen, sekä sauna joka on mulle täyttä luksusta.

Mulla ei ole ikinä oikein ollut silmää sisustamiselle, mä laitan huonekaluja siihen missä ne ovat käytännöllisimpiä enkä muutenkaan osaa katsoa sen enempää värimaailmaa asunnossa. Olen kuitenkin hyvin tyytyväinen nykyiseen "sisustukseen" enkä tällä hetkellä lähtisi muuttamaan mitään meidän kodissa, täällä mä viihdyn hyvin ja tila tuntuu tarpeeksi isolta. Tässäpä nyt muutama kuva meidän kodista!







Meidän kodissa vallitsee hallittu kaaos, tavaraa tuntuu olevan liikaa ja se näkyykin esim keittiössä mistä löytyy tietokonetuoli joka on vuorattu Oliverin vaatteilla, kätevää sillä vaipanvaihto tapahtuu myös keittiössä mutta ei maailman parhaimman näköistä. Tämä on meidän koti ja kunhan kaikki viihtyvät niin muulla ei ole väliä. Nyt jatkan leikkimistä Oliverin kanssa, mukavaa viikonlopun alkua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Puol vuotta jo, huhhuh! Vois pitää sen saunaillan joskus vaik viel ennen ku vauva syntyy :D ja näyttää kyl tosi kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todellaki vois! Varsinki tossa puvussa Oliver näyttää ihan jättiläiseltä :D

      Poista