maanantai 5. tammikuuta 2015

Musiikkimakuja on monia

Mä pidän musiikkia isona osana mun elämää. Olen viime vuosina oppinut että minkälaisesta musiikista oikeasti tykkään, mikä saa mut kananlihalle, mikä saa mut tanssimaan, mistä tulen hyvälle tuulelle, mikä on oikeasti omasta mielestäni sitä mahtavaa musiikkia. Mun musiikkitietämys jääkin sitten siihen. Mulla on kyllä kavereita ketkä tekevät musiikkia itse, biiteistä sanoituksiin sekä lauluun ja olenkin silmät suurena ihmetyksestä kuinka paljon aikaa ja taitoa musiikin tekeminen oikeasti vaatii, olen heistä erittäin ylpeä sillä mä en itse siihen kykenisi, omat taidot loppuvat kuuntelemiseen.

Mun musiikinkuuntelu ei jää ainoastaan yhteen genreen, tosin yksi mitä kuuntelen ylitse muiden on räppi, ehkäpä sitten se suomiräppi. Taidan sen suhteen olla hieman puolueellinen sillä suurin osa kavereista ketkä sitä musiikkia tekevät, tekevät juuri suomiräppiä, sitä aitoa ja oikeeta. Tämä kyseinen musiikki on nyt pyörinyt mun elämässä noin viisi vuotta, enemmän tai vähemmän, mitä syvemmälle siihen pääsee sisään, sitä enemmän mä siitä pidän. Keikoillakin tunnelma on aina katossa eikä ne yleensä jätä kylmäksi, sen verran täysillä artistit ne kuitenkin vetävät että siihen on helppo päästä mukaan. 

Musiikki elää koko ajan ja minä sen mukana(olipas kornia). Tässäpä nyt siis muutama tämän hetkinen lempparini, koska olen facebook-lakossa, vietän sen ajan kun olen koneella kuuntelemalla musiikkia. Jollain tavalla nautin tästä naamakirjattomuudesta suunnattomasti vaikka ehkä vähän hypin seinille. Onneksi youtube on keksitty!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti