maanantai 4. huhtikuuta 2016

HELLO HUHTIKUU!

Huhtikuuta on mennyt jo nelisen päivää ja mä olen räpsinyt kuvia kuin hullu. Saatte siis postauksen joka on täytetty keväisillä kuvilla!

Jonde toi mulle perjantaina yllätyksenä ruusuja ja Oliverin nukkuessa päiväunia juotiin kahvit ja syötiin kääretorttua.


Samoillaan Bambin kanssa usein tässä pikkumetsässä.


Mun uudet rakkaudet mitkä on heti päässyt kovaan käyttöön.


Perjantain iltalenkki maisemat.


Lauantaiaamun ihana auringonpaiste ja hikilenkki Bambin kanssa.


Oliver meni Jonden vanhemmille yökylään lauantaina ja saatiin pitkästä aikaa vähän vapaata.


Käytiin Chicosissa syömässä, nälkäisenä ruoka maistui taas taivaalliselta.


Pelattiin kavereiden kanssa Trivial Pursuitia. En voittanu. Buu.


Maha tänään. 25+2 viikoilla mennään jo ja vähän päälle kolme kuukautta jäljellä laskettuun aikaan.


Maanantain päivällispöperöt.


Bambin kanssa metsässä päivälenkillä.


Leikit ennen iltapalaa.


Kyllä tämä kevät vaan jaksaa piristää, mä ainakin vietän ulkona paljon enemmän aikaa heti kun kelit ovat lämpimämmät ja Oliverkin viihtyy mainiosti. Ihanaa kevään alkua, toivottavasti huomennakin paistaa aurinko jotta päästään puistoilemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti