torstai 6. lokakuuta 2016

IHANA ÄS YY KOO ÄS YY

Syksy on ainakin tähän asti ollut just niin ihana kuin muistinkin. Mun olisi tarkoitus ensi viikolla kuvata poikia jossain ihanassa syksyisessä maisemassa, kunhan löydän hyvä paikan ja kunhan Oliver tosta flunssasta tervehtyy.
Juurikin pojan nuhan takia ollaan otettu vähän iisimmin tällä viikolla. Ollaan käyty kyllä normaalisti kaupassa ja nähty Jemppua lapsineen mutta en ole viitsinyt ulkoilla hirveesti ettei nuha pahene. Bambi on tosin saanut kunnon lenkkejä, tänään lähdettiin pitkästä aikaa aamulenkille koiran kanssa, yleensä olen laiska ja päästän aamulla Bambin ainoastaan pihalle pissalle. Täytyy myöntää että nautin suunnattomasti kävellä tuossa syksyisessä maisemassa. Bambi ei myöskään vedä niin paljon tuplien kanssa, vahtivietti kyllä puskee koirasta esille jos toinen koira kävelee ohi ja mulla on pojat mukana, normaalisti Bambi ei hauku muille koirille.


Mä olen myös seonnut pipoista. Tilasin mulle ja Oliverille samanlaiset pipot, Oliverille myös kuvassa näkyvän keltaisen popin pipon, prismasta alennuksessa olevat kolme pipoa ja wishiltä vielä kuudennen pipon. Nyt on pakko lopettaa. En vain voi sille mitään että rakastan kaikkia erilaisia pipoja, ehkä se johtuu siitä että itse näytän niin tyhmältä pipo päässä joten kompensoin sitä pukemalla poikiani kaikkiin erilaisiin pipoihin. Musta on muutenkin ihanaa että ilmat ovat viilentyneet jotta pääsee pukeutumaan kaikkiin erilaisiin lämpimiin vaatteisiin, multa tosin puuttuu edelleenkin se kunnon syystakki.


Syksy lapsien kanssa on kivaa! En mä varmaan osaisi nauttia tästä näin paljon ilman noita poikia, ainakin mun on pakko ulkoilla vaikka väsyttäisi ja nähdä syksy lapsen silmin. Nyt mä juon kahvini rauhassa loppuun sillä Oliver leikkii omiaan, vauveli nukkuu vieläkin rattaissa ja Bambi on poikki lenkistä, syksyistä torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti