perjantai 21. lokakuuta 2016

VIIKON KUVAT

Meillä ei ollut oikein mitään sovittuna tälle viikolle mutta siitä kehkeytyi kuitenkin aika huippu viikko. Ehkä välillä tarvitsee tämmösiä vähän rennompia viikkoja väliin kun voi tehdä tasan sitä mitä haluaa eikä ota paineita että jossain pitäisi olla tiettyyn aikaan. Muskaristakin oli syysloma joten ainoa "pakollinen" meno oli tiistain neuvola.

Maanantaina nähtiin aamupäivällä Jemppua poikineen. Sen jälkeen otettiin poikien kanssa kiva kotipäivä, leikittiin, laitettiin valokuvia kehyksiin, lenkitettiin Bambia ja poikien mentyä nukkumaan kävin tapani mukaan isän kanssa kaupassa. Sain vielä illalla päähäni vetää värinpoiston hiuksiini ja nyt ne näyttää ihan yksisarvisen oksennukselta. Mutta ei se haittaa, Jonden sanoin, ainakin tää on omaperänen.


Tiistaina oli Noelin neuvola jossa aika vierähtikin mukavasti, mun on pakko taas vähän hehkuttaa meidän neuvolatätiä sillä hän on ihana, voin oikeesti sanoa mitä vaan ilman että mua tuomitaan äitinä. Käytiin jälkeenpäin vielä kaupassa ja lounaan syötyämme suunnattiin Bambin kanssa lenkille. Loppupäivä vierähtikin siivotessa ja ruoanlaitossa.


Keskiviikkona vietettiin aikaa pihalla, mä kaiversin kurpitsan, Oliver leikki Bambin kanssa ja Noel nukkui sikeästi vaunuissa. Oliver auttoi mua kurpitsan kanssa hetken aikaa mutta mopo kiinnosti kuitenkin loppupeleissä enemmän. Noelin jatkaessa unia ulkona mä join kahvia ja muovailtiin muovailuvahalla Oliverin kanssa. Musta oli ihanaa kun Oliver yhtäkkiä kesken muovailun totesi: äiti tää on kivaa, wohoo! Päivälliseksi tein pitkästä aikaa kanaviillokkia Oliver apurinani.


Torstaina päivä alkoi super mahtavasti kun meille toimitettiin uusi pesukone heti aamuysiltä. Lähdettiin pian sen jälkeen Bambin kanssa kunnon hikilenkille. Sain siivottua ja kahden aikaan Jonden isä tuli asentamaan pesukonetta. Päivällisen jälkeen Oliver pääsi ukkinsa kanssa ostamaan tarvittavia tavaroita pesukoneeseen. Saatiin myös Jonden äiti hetkeksi seuraksi ja molemmat pojat saivat taas aimo annoksen rakastamaansa huomiota, mä sain myös juoda kahvini kuumana. Ilta menikin uutta maailman ihaninta pesukonetta tuijotellessa, arjen luksusta!


Perjantaina eli tänään kaverini tuli meille poikansa kanssa aamupäivällä. Oliver käyttäytyi huonosti ja Noel kiukutteli väsymystä joten lähdettiin käymään kaupassa sekä postissa. Pesin neljä koneellista pyykkiä(ai miten niin oon innoissani) ja tehtiin ruokaa. Oliverin mielestä mun ruoka oli menossa liian kuivana uuniin joten kun syötin Noelia oli pikkuviikari salaa kaatanut pari litraa vettä perunoiden ja bataatin sekaan. Onneksi se oli vain vettä ja uudet mausteet sekä öljy pelastivat tilanteen, Oliver totesi myös ruokaa syödessään että "minä tykkään pataatista". Oliver teki itselleen pesän olkkariin ja makoili siinä riehumis-sessionsa jälkeen.


Nyt onkin taas viikonloppu ja suunnitelmat auki, paitsi tietenkin pyykinpesu koska se on parasta. Ihanaa että maailma on näin auki ja lukemattomat mahdollisuudet odottavat! Iiiihanaa viikonloppua joka iikalle, mä jatkan vain elämän katsomista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti