tiistai 11. lokakuuta 2016

OLIVERILTA KUULTUA PART 2

Meri on reipas poika.

Minulla pippeli, iskällä pippeli, äidillä pippeli, ukilla pippeli...

Muurahainen lausutaan tätä nykyä puumanainen.

Samuli Edelmannin "Jos sä tahdot niin" biisi soi radiossa ja Oliverilla oli kiukkukohtaus päällä. Joka kerta kun Edelmann lauloi "jos sä tahdot niin" vastasi pieni vihainen poika, EI TAHTOO!


Oliver mikä susta tulee isona? Auto.

Oliverin ekat sanat tänään aamulla: äitillä iso maha, pikkuveikalla iso pää.

Oliver kertoi Jondelle viikonloppuna aamulla aamiaista halutessaan että "minä haluun jotain!" Tutkiessa jääkaappia Jonde totesi että ei siel oikeen oo mitään johon Oliver vastasi: Minä haluun mitään. Keskellä päivää Oliver saattaa myös todeta yhtäkkiä että "minä haluun iltapalaa!"

Joskus kun olen kysynyt onko ruoka hyvää, vastaa Oliver: ei, pahaa. Minä haluun lisää!


Bonus: Tänään kuulin että poika sanoi minä tykkään äidistä. Kun kysyin ai että sinä tykkäät äidistä, katsoi poika mua hetken sillä totisella katseella: ei äiti, minä tykkään veneistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti