maanantai 10. lokakuuta 2016

SYKSYISET OTOKSET

Mä lähdin sittenkin jo viime torstaina ex tempore kuvaamaan poikia vaahteralehtien keskelle. En vieläkään tosin ole löytänyt sellaista täydellistä paikkaa missä saisin sellaisia kuvia kuin olen kuvitellut mutta ovat nämä tyhjääkin parempia, parempaa paikkaa etsiessä.





Räpsin muutaman kuvan myös puhelimellani mutta on näissä kunnon kameralla otetuissa ihan eri fiilis kuin niissä. Vielä haluaisin saada molemmat lapset kunnon lehtikasaan makoilemaan sekä musta ja pojista jonkun ihanan syksyisen kuvan. Tuntuu vaan että kaikki kunnon lehtikasat löytyvät ainoastaan tienvarsilta, puistoissa ei paljoa vaahteria löydy.

Noelia on vielä hieman vaikeeta kuvata ulkona sillä pienokainen ei missään muussa asennossa voi olla kuin makuuasennossa. Sen takia vauveli näyttää siltä että "ei pysyt, ei kykene" kun taas Oliver erottuu edukseen kuvissa. Tyytyväinen mä kuitenkin olen että sain edes jotain aikaiseksi kamerani kanssa!

Noel ilmoittaa nyt kovaan ääneen että on nälkä, mä jatkan pikkuherrojen palvelemista, ihanaa arjen alkamista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti