torstai 27. lokakuuta 2016

ONNEA ON...

...mies kenen kanssa voin jakaa ilot ja surut. En tiedä missä olisin jos Jonde ei olisi mun rinnallani tämän pikkulapsiarjen keskellä.

...mies joka jaksaa kantaa mua läpi vaikeiden päivien mahtavalla huumorintajullaan. Mä olen välillä niin kiukkuinen etten edes siedä itseäni mutta Jonde saa mut aina nauramaan, oli tilanne miten huono tahansa.

...kaksi tervettä ja niin rakasta poikaa. Tähän asti ollaan selvitty ainoastaan pikkuflunssilla, hengityskatkoksella ja yhdellä korvatulehduksella. Terveys on asia minkä unohtaa helposti mutta kun sitä pysähtyy ajattelemaan niin ei osaa olla muuta kuin kiitollinen.



...tiiviit perhesuhteet. Ollaan super onnekkaita poikien isovanhemmista, heidän avullaan jaksamme paremmin ja musta on ihanaa että nähdään melkeinpä viikottain molempia. Molemmilla on myös lämpimät välit sisaruksiinsa enkä tiedä mitään hauskempaa kuin kikatella siskojeni kanssa. Mä myös edelleenkin turvaudun isääni paljon ja pidän häntä henkilönä joka osaa korjata kaiken.

...ystävät. Laatu korvaa tässä asiassa määrän ja paras voimavara arkeen onkin varmaan ystävälle avautuminen. Jemppu varsinkin on ihan ykkönen, saadaan niin paljon oikeeta vertaistukea toisistamme etten voi edes kuvitella miltä tuntuisi olla ilman tällaista ystävyyttä.

...kahvi. Kahvi on se liima joka pitää mut kasassa katkonaisten yöunien jälkeen, ja muutenkin. Kahvi on rakkaus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti