torstai 12. tammikuuta 2017

OLIVERILTA KUULTUA PART 3

Minä osasin tulla ulos äidin mahasta. Pikkuveli ei osannut itse. Kysyin Oliverilta muistaako se että Noel oli äidin mahassa ja kovasti sanoi muistavansa ja totesi tämän perään.

Äiti minä haluan joulukirjat! Rakas ei enää oo joulu, ne otetaan vasta ens jouluna. Kyllähän on jouluuuuu! Ja dramaattinen itku perään.

Oliver istui kylvyssä ja mä siinä vieressä. Poika huokas syvään: ei minun pippeli enää toimi. 

Minä rakastan ruokaa! Ja viisi minuuttia myöhemmin: ruoka on pahaa, en minä tykkää!



Oliver mitä kello on? Mmmm kasikuus!

Pikkuveli on ukki!

Pikkuveli menee takas sairaalaan! Tää tulee yleensä silloin jos Oliver joutuu odottamaan jotain sen takia että vaihdan esim. Noelin vaippaa.

Minä olen iso poika mutta minä olen äitin pieni vauva.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti