perjantai 27. tammikuuta 2017

PERJANTAI BOOGIE

Meillä on ollut ihan huippu päivä poikien kanssa. Aamulla suunnattiin Selloon Jempun ja Peetun kanssa ja pojat pääsivät ekaa kertaa matkustamaan junalla. Voi sitä ilon määrää kun Oliver tajusi että ollaan tosiaan menossa junaan, ihanaa kun lapset iloitsevat pienestä. Ekana suunnattiin "aamiaiselle" Arnoldsiin. Oliver sai pillimehun ja puolikkaan donitsin joista kiitteli vilpittömän vuolaasti ja mä vetäisin naamaani herkullisen bagelin ja kahvia. Kun Noel oli yrittänyt juoda maitonsa, suunnattiin kauppoihin kiertelemään. Oliver juoksenteli ympäriinsä ja jossain vaiheessa meni hermo sen verran että mun koruni meni rikki ja huutava lapsi joutui takaisin rattaisiin.


Kotiin päästyämme syötiin lounasta jonka jälkeen Oliver sekä Noel leikki omiaan ja mä sain kämpän siivottua rauhassa. Siivoamisen jälkeen laitoin youtubesta Robinia täysille soimaan ja pidettiin tanssibileet poikien kanssa. Noel sipahti jossain vaiheessa päiväunille ja me jatkettiin Oliverin kanssa leikkimistä ja tanssimista vuorotellen. Niin siistiä kun pienet lapset heittäytyvät täysillä mukaan kaikkeen!


Päivälliseksi tein itse kananugetteja joista Noel sai suolattoman version joka maistui pojalle hyvin. Mä olen niin kokematon sormiruokailun suhteen vielä että jokainen kakominen saa mut säikähtämään hengiltä. Hyvin Noel kuitenkin tuon näyttää handlaavan, ehkä mä olen vaan ylihysteerinen. Jondekin tuli sopivasti kotiin syömään joten syötiin koko perhe yhdessä pöydän ääressä, tää taisi olla eka kerta kun istuttiin koko nelihenkinen perhe omilla paikoilla samaan aikaan, aikamoista.


Loppuilta otetaan rennosti, Oliver katsoo piirrettyjä nyt hetken, Noel hengailee tyytyväisenä Jonden kanssa ja tunnin päästä onkin jo iltapalan aika. Huomenna pojat menevät Jonden vanhemmille yökylään ja me päästään kunnolla puhumaan häistä viinin kera. Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti