maanantai 2. tammikuuta 2017

VUODEN TAVOITTEET SEKÄ ODOTUKSET

Mä en harrasta uuden vuoden lupauksia. Olen sitä joskus tehnyt mutta ei ne ole ikinä pitäneet ja sitten pettymys onkin ollut sen mukainen. Kuitenkin aina voi pyrkiä parantamaan jotain elämässään sillä uskallan väittää ettei kenenkään elämä ole täydellistä. Viime vuonna en konkreettisesti asettanut itselleni mitään tavotteita sillä tuumailin että vuodesta tulisi muutenkin haastava. Niinhän siitä tavallaan tulikin mutta yllättävän nopeasti se muuttui normaaliksi arjeksi.

Tätä vuodenvaihdetta voisin kuvailla sanoin uusi vuosi, vanhat kujeet. Vaikka mulla tälle vuodelle onkin muutama tavoite ja muutama odotus en halua mitään radikaaleja muutoksia elämääni, mä nimittäin olen melko tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseeni. 


TAVOTTEITA VUODELLE 2017:

  • Haluan olla lapsilleni mahdollisimman läsnä. Mulla on todella huono tapa selata puhelinta kun lapset ovat hereillä. Olen kova snapchatin kuluttaja, instagramholisti sekä facebookin suurkuluttaja. Yritän rajoittaa puhelimen käyttöä enemmän ja enemmän ja valita puhelimen selaushetket paremmin esim. kun Noel on päiväunilla ja Oliver leikkii omia leikkejään. 
  • Pyrin pitämään liikunnan säännöllisenä elämässäni. Mulla on aika hyvä draivi päällä sen suhteen mutta itseni tuntien se lopahtaa jossain vaiheessa. Toivonkin säilyttäväni saman tahdin kuin nytkin, kolme lihaskunto treeniä viikossa + lenkit.
  • Tehdä yhden kasvisruoan viikossa. Me ollaan lihan suurkuluttajia eikä kumpikaan oikein osata tehdä kasvisperäistä ruokaa. Toivon että saan tähän tehtyä muutoksen ja pyrin tekemään ainakin kerran viikossa kasvisruokaa.
  • Huomioin miestäni enemmän. Mä myönnän että olen ehkä hieman laiminlyönyt suhdettamme. Kaksi pientä lasta yksinkertaisesti täyttää mun läheisyyskiintiön oleskelemalla sylissä ja kinumalla kaikenlaista joten on helppo jättää Jonde huomioimatta ja erakoitua puhelimen kanssa illalla. Yritän tästä lähtien muistaa etten ole pelkästään äiti, vaan myös avovaimo, toivon mukaan tänä vuonna vielä aviovaimo.
ODOTUKSIA VUODELLE 2017:

  • Jonden kolmekymppiset, mun aivot raksuttavat jo suunnitelmia, ainakin melkein.
  • Lasteni synttärit, ensimmäiset sekä kolmannet.
  • Naimisiinmeno, stressitaso nousi heti kun vuosi vaihtui!
  • Sujuva arki.
  • Uudet kokemukset lasten kanssa, esim. linnanmäki ja haaveissa olisi jokin pieni reissu lasten kanssa jonnekkin kauemmas, pois pääkaupunkiseudulta.
  • Mahdolliset festarit(odotukset eivät kyllä ole suuret, haha).
  • Onnellisuus. Semmoinen letkeä meno perheen sekä kavereiden kanssa, eihän ihminen muuta tarvitse!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti