torstai 10. huhtikuuta 2014

Missä maha?

Tänään mennään raskausviikoilla 25+0. Tasan 15 viikkoa jäljellä laskettuun aikaan ja pieni pakokauhu alkaa iskeä. Missä luuraa meidän isompi asunto? Missä kaikki tarvittavat tarvikkeet? Ja ennen kaikkea, missä ihmeessä on mun iso raskausmaha? Mä oon koko ajan odottanut että se tosta pullahtaa kunnolla esiin mutta se taitaa koko ajan pysyä saman kokosena. Pojan kuuluisi tästä eteenpäin kasvaa hurjaa vauhtia, noin 100 grammaa painoa ja sentin pituutta viikossa mutta ei se kyllä mun mahasta näy mihinkään. Pitäisikö mun olla kiitollinen siitä että mun maha on vieläkin niin pieni, eipä ainakaan arki käy hankalaksi, toisaalta taas haluaisin kokea raskauden ns. "kunnolla", isoa mahaa myöten. No mutta, onhan tässä vielä aikaa, onneksi!
RV 25+0
Poika potki tänään ensimmäistä kertaa kylkiluihin niin että se oikeesti tuntui ikävältä. Hirveellä raivolla se mahassa pyörii, ihanaa kun tuntee entistä enemmän liikkeitä joka päivä, eikä tarvitse huolestua siitä että onkohan pojulla varmasti kaikki hyvin. Jäbä on paikoillaan päivisin ehkä tunnin verran, muuten on hyvin vilkas tapaus.

Mä oon koko viikon ollut kipeänä kotona, onneksi tänään on jo parempi fiilis, joten voiton puolella ollaan! Josko mä viikonlopuksi sopivasti tervehtyisin jotta voisi taas nauttia ihanasta aurinkoisesta ilmasta. Mukavaa alkanutta torstaita kaikille!

2 kommenttia:

  1. Älä kuule huoli - kyllä se masu sieltä kasvaa :) ehdit vielä manata sitä keskivartalollesi köytettyä tynnyriä jossain vaiheessa :D ja eipähän tule ainakaan todnäk niin paljon raskausarpia, jos masu jää pieneksi! :) Minulla oli odotusaikana aivan VALTAVA maha ja se oli oikeasti aivan kauhean hankala ja raskas kantaa :/ ei todellakaan mikään "ihana isoa ja pyöreä vauvamasukka"; näytin ihan plussapallolta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D siitä oon kyllä ilonen jos raskausarvet jää vähille ja tottakai on helpompaa pienen mahan kanssa :) haluisin vaan saada kokea myös sen plussapallouden! nyt näyttää tosiaan vaan siltä että on herkkuja tullut syötyä liikaa ja liikkuminen jäänyt vähille :D

      Poista