tiistai 6. toukokuuta 2014

Photo a day


Huomasin tämän haasteen eräässä blogissa ja ajattelin itsekin lähteä kelkkaan mukaan himpun verran myöhässä! Aloitin eilisestä kuvaamaan ja jatkankin nyt sitten haastetta päivä kerrallaan muiden postausten ohella.

5.5 IN MY CUP


Tämä kyseinen FRIENDS-muki on toiminut mun luottomukina jo monta vuotta. Sain sen konfirmaatio lahjaksi sillon aikoinaan kun sitä vietin. Yleensä muki on täynnä Pepsi Maxia, niin kuin eilenkin, ja tämän kyseisen juoman yletön kuluttaminen onkin yksi mun vähistä(lue: monista) paheista.

6.5 FIVE YEARS AGO

Lontoossa kävin tasan viisi vuotta sitten kesällä. Se onkin mun viimeisin kunnon ulkomaanmatka missä olen hetkeen ollut, tähän ei nyt lasketa mukaan Viron reissuja. Matkakuume onkin tällä hetkellä suuri ja kunhan saadaan pikkujäbä mukaan talsimaan ja hetki on otollinen, niin mä kyllä ryntään suuna päänä takaisin johonkin maahan minkä nimi ei ole Suomi(eikä Viro, kjeh).

2 kommenttia: