lauantai 28. kesäkuuta 2014

Isyyspakkaus

Mä juoksin eilen pää kolmantena jalkana kaupasta toiseen etsien jotain fiksua laitettavaa isyyspakkaukseen. Mun mielestä on kiva idea antaa myös tulevalle isälle jotain, sillä kelallahan on olemassa vain äitiyspakkaus. Mun isyyspakkaus versiosta tuli hieman pelkistetty mutta Jonde näytti kuitenkin pitävän siitä, sehän on pääasia. Mitä kaikkea vähäistä mä siihen sitten laitoin:

Energiaa suklaapatukan ja beroccan muodossa sekä tietenkin korvatulpat

Kolme erilaista "lahjakorttia"

Oma kahvimuki parhaalle isimiehelle

Huumorilla höystetty vauvan käyttöopas
Toi kirja on mun mielestä ihan huippu! Se on toteutettu samalla tavalla kuin jonkin elektroniikka laitteen käyttöopas.

Kohta suunnataan Espooseen näkemään kavereita ja illan mä vietänkin rauhallisesti kotona Gilmoren tyttöjen parissa kun Jonde lähtee kavereiden kanssa keikalle. Ihanaa lauantaita kaikille!

2 kommenttia:

  1. Va kiva den ser ut! :) Äitiyspakkaus-nimihän on oikeesti ihan tyhmä, koska ei siellä pakkauksessa oo äidille mitään :D paitsi tyyliin muutamat liivinsuojat ja siteet :D

    VastaaPoista