tiistai 17. kesäkuuta 2014

Kun sirkat sirittävät

Mä olen jumittunut! Tuntuu että mun pääkoppa lyö tyhjyyttä, kirjaimellisesti. Mulla on ihan hirveä tekemisen puute vaikka samalla tuntuu että tekemistä löytyy vaikka muille jakaa. Blogikin on hiljentynyt viikon verran sillä mä en yksinkertaisesti keksi mitään mistä kirjoittaa, tuskin ketää kiinnostaa lukea että mitä oon viime aikoina katsonut telkkarista ja kuinka monta koneellista pyykkiä oon pessyt. Asuntokin on nykyään sen verran siisti, että siivoamiseen päivittäin tuhlaantuu noin viisitoista minuuttia. En siis saa aikaani kulumaan silläkään. Tämä tekemisen puute on saanut mut kaihoamaan opiskelua. Mä haluaisin jo palavasti aloittaa pääsykokeisiin lukemisen, vihkoihin rustailemisen sekä johonkin kunnon aiheeseen pänttäämisen.

Kuitenkin, niin kauan kun se ei ole mahdollista, mä yritän keksiä muita juttuja mitä voin järjestellä. Tänään huomasin, kuinka kauan aikaa sitten olen viimeksi päivittänyt mun musiikkikirjastoa, ja päätinkin aloittaa musiikin suursiivouksen. Iphoneni musiikkilistalta löytyy yksittäisiä biisejä mitä olen hetken huumassa sinne laittanut ja huomaan että en ole tiettyjä kappaleita kuunnellut kuin muutamaan otteeseen. Musiikkia, mikä tällä hetkellä miellyttää itseäni eniten, ei löydy juuri ollenkaan. Niinpä mä tartuin tuumasta toimeen, ja tällä hetkellä on meneillään suuri musiikin siivous projekti, glamouria tämä mun elämä tällä hetkellä, eikö?

Perjantaina me suunnataan mökille juhannuksen viettoon, pääseepähän ainakin hetkeksi pois tutuista maisemista sekä ensi viikolla on pitkästä aikaa neuvolalääkäri, josko sitten löytyisi aiheita mistä kirjoittaa ja ajatus kulkisi paremmin. Palailen varmaan vasta ensi viikolla blogin pariin, joten ennenaikaisesti kaikille oikein ihanaa juhannusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti