maanantai 2. kesäkuuta 2014

Operaatio vauvanvaate

Saatiin eilen raahattua kotiin lipasto mistä on määrä tulla vauvan hoitopöytä, ainakin näillä näkymin. Vanha senkkimme oli jo ihan kasaan romahtanut kaikkien vaatteiden painosta, joten oli sanomattakin selvää että tarvitaan joku muu ratkaisu. Onneksi Jonden äidillä oli meille valkoinen senkki kolmen laatikon kera, ja voilá, hoitopöytä on taiottu. Vielä pitää ostaa hoitoalusta vauvalle.

Jonden äiti oli avuliaana ihmisenä myös pessyt pojan vaatteita runsain mitoin. Saatiin nekin samalla kotiin viemisiksi joten mä pääsin heti järjestelemään niitä laatikoihin, toki mun pitää miettiä vielä jokin toimiva systeemi vaatteille mutta saipahan laatikot edes jonkin verran täytettä.



Tänään mulla itsellänikin alkoi pyykinpesu projekti. Vauvanvaatteita on kertynyt enemmän kuin muistin ja kyllähän niiden pesemiseen menee jonkin verran aikaa. Mä en ole omistanut minkäänlaista kuivaustelinettä, joten käytiin eilen sellainenkin hakemassa, samalla kun mukaan tarttui hajusteeton pesuaine.

Tänään mä olenkin urakalla järjestänyt vaatteita eri pesu pinoihin ja olenkin saanut melkein kaiken jo pestyä. Kunhan vaatteet tuosta kuivuvat, pääsen mä toteuttamaan mielipuuhaani, eli siis järjestelemään kaiken valmiiksi vauvalle laatikoihin. Ihanaa kun voi näinkin konkreettisesti tehdä valmisteluja pojua varten!

RV 32+4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti