keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Viime hetken listoja

Nyt kun mä vihdoinkin heräsin todellisuuteen kunnolla ja alan uskomaan että minimies on aikuisten oikeasti kohta täällä, sain mä jonkun yyber teho buustauksen valmisteluiden suhteen. Kävin kunnolla läpi mitä kaikkea meillä on jo valmiina ja mitä kaikkea meiltä puuttuu. Toki hankintoja voi tehdä myös vaikka vauva läsnä olisi, mutta mielelläni mä hankin mahdollisimman paljon etukäteen. Esikoinen kun poika on, niin ollaan ihan tietämättömiä että mitä kaikkea sitä vauvan hoitoon tarvitsee, onneksi ollaan saatu vinkkejä ja neuvoja ystäviltä ja sukulaisilta, ja musta tuntuu että bebellä tulee olemaan kaikki tarvittava. Tulee ihan hempeä fiilis kun mietin että kohta meillä on pieni tuhiseva nyytti täällä asunnossa!


Mä sain aikaiseksi listan ostettavista tavaroista, sekä tavaroista mitkä meillä jo on hankittuina mutta ne pitää hakea kotiin asti mm. vaunut. Enimmäkseen meiltä puuttuu ns. joka päiväiset vauvanhoitoon kuuluvat tavarat mm. vaipat sekä korvikemaitoa varalle jos imetys ei jostain syystä onnistu.



Eilen panikoidessani sain isäni tuomaan meille ensi kuukausiksi pienemmän pinnasängyn kotiin. Tuossa samaisessa sängyssä olen mäkin vauvana nukkunut. Vielä puuttuu aluslakanoita sekä froteemainen lakana patjan päälle, mutta nekin saadaan nyt viikonloppuna hommattua. Ajateltiin muutenkin käydä kaupassa hakemassa viimeiset pakolliset tavarat, sekä ajella ympäri kyliä hakemassa vauvalle sitteri, auton turvaistuin sun muuta, kotiutetaan kaikki mahdollinen jotta mäkin saan mielenrauhan, tosin en tiedä pystynkö mä kunnolla rentoutumaan missään vaiheessa kun mielessä pyörii vain ja ainoastaan vauva, vauva, vauva.

Nyt jatkan mun laadukkaiden listojen rustailemista, hyvää keskiviikkoa jokaiselle!

2 kommenttia:

  1. Teillähän näyttää hankinnat olevan hyvällä mallillaan, nyt vain vauvaa odottelemaan :) oletko muuten odotusaikana opiskellut tai käynyt töissä samalla? Vaikutat reippaalta ja iloiselta nuorelta tulevalta äidiltä! Tsemppiä loppuodotukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! Opiskelemaan pyrin vasta kun elämäntilanne siihen sallii, kävin töissä osan raskausajasta mutta nyt vain äitiyslomaillaan :) Ja onhan valmistelut yllättävän hyvällä mallilla tässä vaiheessa!

      Poista