maanantai 29. elokuuta 2016

ARKI x 5


Pikkuautot. Niitä on kaikkialla, joka päivä ja koko ajan. Vaikka yritänkin ettei autoja kulkeutuisi olohuoneeseen, löydän niitä kuitenkin päivittäin mitä ihmeellisimmistä paikoista. Vauvakin on jo joutunut pikkuautojen parkkipaikaksi pariin otteeseen.


Kahvi. Mä myönnän että mä olen kiukkuinen jos en ehdi aamulla juoda kahvia. Päänsärkykin saattaa alkaa vaivata jos en saa kahvia ennen kello kahtatoista. Varsinkin nyt kun heräilee vauvan kanssa yöllä on kahvista tullut oikea pelastus aamuisin.


D-vitamiini. Mä en tiedä miten edes muistan antaa kaikille omansa joka päivä, mutta jotenkin se on niin syvälle päähän iskostunut että hyvin harvoin enää jää jonkun vitamiini annos välistä.


Pullojen keittäminen. Mä en pysy enää perässä montako kertaa me keitetään pulloja sekä tutteja päivässä. Tällä hetkellä pulloja tosin on ainoastaan neljä joten ahkerasti niitä joutuukin pesemään.


Pyykkääminen. Mä rakastan pestä pyykkiä joten olen iloinen että pyykki on lisääntynyt vauvan tulon myötä. Pyrin pesemään joka päivä koneellisen, vähintään joka toinen päivä. Mä koen koko pyykinpesun jotenkin terapeuttiseksi, rakastan lajitella sekä ripustaa pyykkejä, kuivien viikkaamisen kaappiin voisin tosin skipata.

2 kommenttia:

  1. Mäkään en ymmärrä miten noita pikkuautoja voi olla kaikkialla! Ja se myös että miten ihmeessä ne pikkuautot myös aina katoaa mystisesti eikä niitä löydy mistään! :D Samaistun myös täydellisesti tuohon pyykinpesuun. Kaikista ihanin kotityö, onneksi vuoden lopussa tulee taas yhden lapsen vaatteet lisää niin saan pestä ihan urakalla!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, paljon onnea näin etukäteen! Joo noi pikkuautot on jännä juttu, toissapäivänä löydettiin 11 autoo sohvan alta :D

      Poista