keskiviikko 3. elokuuta 2016

VAUVAVAUVAVAUVA

Mä sain tänään vihdoin ristiäiskutsut valmiiksi. Niistä tuli hyvinkin samanlaiset kuin Oliverin aikoinaan, mikä oli tarkoituskin. Kutsut ovat todella pelkistetyt ja ne oli helppo tehdä, olen kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen vaikka niissä ei mitään ekstraa olekaan. Vauva itsessään on niin söpö että se tuo sitä jotakin koko kutsuihin. Kaikki neljätoista kutsua ovat yhtä osoitetta vailla valmiina joten huomenna mun pitäisi saada ne kiikutettua postiin. Sitten vain odotellaan the-päivää!



Tää vauva-arki on jotenkin taianomaista. Mä rakastan kaikkia näitä pieniä juttuja mitä se tuo tullessaan vaikka samalla olen rättiväsynyt valvomisesta. Vauva on myös mainio valokuvauksen kohde ja musta tuntuu että jokaikinen kuva minkä vauvasta otan, onnistuu erinomaisesti. Mun instagram sekä snapchat täyttyy vauvamaisista kuvista ja voin kuvitella miten se joillain tulee jo korvista ulos. En kuitenkaan voi sille mitään että rakastan valokuvata jokaisen mahdollisen hetken ja jakaa sen muiden kanssa, lapset kasvaa kuitenkin niin super nopeasti!


Vasemmalla tuoreempi bebe kohta 3vk, oikealla Oliver n. 1kk
Pikku Kakkonen loppuu sopivasti joten mä menen leikkimään Oliverin kanssa ennen kuin vauva taas herää ja vaatii ruokaa, pikku vauveli oli tosiaan tänään neuvolassa jo saavuttanut yli neljän kilon painon, tällä hetkellä massaa löytyy huimat 4130 grammaa!

Keskiviikon jatkoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti