maanantai 1. elokuuta 2016

SYKSYN SUUNNITELMAT

Meillä ei sen erikoisemmin ole mitään isoja suunnitelmia syksylle. Ei ole päiväkotia, uusia töitä, opiskeluja taikka mitään muutakaan pakollisia menoja, paitsi tietysti Jondella on töitä. Syksy tulee meillä menemään aika pitkälti uuden vauvan kanssa tutustuessa ja totuttelussa ihan perus arkeen. Mua vähän jännittää miten tulen pärjäämään kahden lapsen kanssa kun Jonde menee viikon päästä takaisin töihin mutta eiköhän se suju tavalla tai toisella. Mä olen vasta kahdesti jäänyt yksin lapsien kanssa lyhyeksi aikaa mutta nekin ajat olen viettänyt kotona. Mä en tiedä sinänsä mikä mua hermostuttaa mutta tiedän vain että mun on pakko melkeinpä heti lähteä yksin poikien kanssa ulos, muuten kynnys kasvaa liian korkeaksi ja Oliver varmaan sekoaisi neljän seinän sisällä, musta puhumattakaan.


Parin viikon päästä meillä alkaa taas muskari mitä Oliver odottaakin jo innoissaan. Hän myös kertoi että pikkuveli "saa tulla mukaan muskariin", hyvä että saadaan ihan luvan kanssa tulla, haha. Oliver tarkensi vielä että muskariin mennään kävellen, ei autolla ja poika hoilailee muskarista tuttuja lauluja.
Jonde ilmottautui myös sählykerhoon Oliverin kanssa mutta sieltä ei ole vielä kuulunut mitään joten ei vielä tiedetä sen suhteen. Se alkaisi syyskuussa ja järjestetään joka launtai, toivottavasti sieltä kohta tulisi jokin vastaus!


Syyskuussa meidän vauvakin saa nimen jonka julkistan vasta silloin täällä blogissa, ystäville ja sukulaisille ei olla nimeä osattu pitää salassa vaan toitotettiin se saman tien kuuluviin kun se oli päätetty. Ristiäiskutsut ovat melkein valmiina ja mun pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja saada ne postiin tällä viikolla.


Mä voin syksyllä myös aloittaa taas mun peruskunnon kasvattamisen ja siitä pikkuhiljaa alkaa tehdä enemmän tämän raskauden runteleman vartaloni eteen kunhan nyt ensin pääsen jälkitarkastukseen ja saan luvan kunnon liikuntaan. Mulla ei sinänsä ole mitään kilomääräistä tavoitetta vaan haluan kasvattaa lihaskuntoani sekä saada itseni kiinteytymään häihin mennessä, saa nähdä onko se edes mahdollista mahan suhteen vai venyttikö raskaus mahani ikuisiksi ajoiksi.

Muuten aiotaan mennä juuri miten lystätään, syksy on ihan mun lemppari vuodenaika joten odotan pimeneviä iltoja, kynttilöiden polttamista, lehtien haravoimista ja vesilätäköissä pomppimista innolla. Mun pitäisi vaan ostaa itselleni uudet kumisaappaat ja Oliverille kunnon kuravaatteet jotta voidaan ottaa kaikki ilo irti syksystä!

Mä menen nyt laittamaan kuivia pyykkejä kaappiin kun isommat viihtyvät legojen parissa ja pienin nukkuu, kivaa viikonalkua!

2 kommenttia:

  1. Meidänkin pitäis hankkia kunnon sadevarusteet, että voisi ottaa kaiken ilon irti tulevasta syksystä :)

    Tsemppejä arkeen!

    www.yhtakuinkolme.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän ne helpottaa sitä sateessa kulkemista :D Kiitos!

      Poista