maanantai 8. elokuuta 2016

POIKIEN SYYSVAATTEET

Meillä on nyt vihdoinkin syksyksi pojille ulkovaatteet valmiina. Jonden äiti oli ihana ja kävi ostamassa söpöt kuravaatteet Oliverille, joten nyt ei haittaa vaikka sataisi kaatamalla! Välikausihaalarina meillä toimii viime keväänä saatu Polarn o. Pyretin haalari, mä olen super tyytyväinen että se sopii vielä, se on nimittäin ajanut asiansa paremmin kuin hyvin. Irrotettavan fleecevuoren ansiosta haalari menee vielä pitkälle syksyyn ennen kuin siirrytään toppavaatteisiin.
Oliverilla on myös ohut takki jonka ostin viime keväänä, sitä käytetään enimmäkseen automatkoilla tai lyhyillä kauppareissuilla jos on viileämpää.



Vauvalle taas on kasa vaunuhaalareita odottamassa. Melkein kaikki ovat Oliverin vanhoja tai Jempulta saatuja. Yhden haalarin ostin viime viikolla, se löytyi Prismasta puoleen hintaan joten en raaskinut jättää sitä kauppaan, varsinkin kun oon jo ennenkin hiplaillut sitä samaa haalaria kuitenkaan sitä ostamatta.
Mun ehdoton suosikki on kuitenkin Polarn o. Pyretin windfleecehaalari. Oliver sai sen ristiäislahjaksi ja mä rukoilen että vauva ei kasva siitä ohi ennen kuin tarpeeksi viileät kelit tulevat. Se on kokoa 56 mutta mun mielestä reilua sellaista, sormet ristissä että pääsen kuluttamaan sen puhki tänä syksynä!




Molemmilta löytyy myös pipoja, huiveja sekä kenkiä. Hanskapuolesta en ole niin varma, sitä pitäisi varmaan vielä hiukan päivittää. Tilasin myös Wishiltä ihanat keltaiset tuubihuivit molemmille pojille enkä malta odottaa että pääsen laittamaan ne päälle, vielä kun löytäisin keltaiset pipot sekä keltaiset hanskat jostain molemmille niin söpöys olisi taattu!

Koska Oliver sekä vauva ovat untenmailla taidan mä mennä keittämään itselleni kaakaota ennen kuin vauva taas herää yöhön. Huomenna mä taidan jäädä kolmistaan poikien kanssa kun Jonde menee takaisin töihin, niin mä ainakin käsitin, saa nähdä miten mä selviän miljoona tuntia yksin. Kivaa maanantai-iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti