lauantai 13. elokuuta 2016

ELOKUUN HETKIÄ

Elokuu viilettää ohi hurjaa vauhtia ja nyt ollaankin jo melkeinpä puolivälissä, syksy häämöttää aivan kulman takana. Koska elämä pyörii tiiviisti tällä hetkellä lapsien ympärillä eikä aikaa jää paljoon muuhun, on tässä muutama hetki meidän elokuulta.


1. Pieni hetki itselleni kera viinilasin ja hämärtyvän illan.
2. Vauva nukkui päiväunia sisällä, Oliver leikki pihalla kun mä join aamukahvini ulkona portailla.
3. Pihalla edelleenkin.
4. Pienet jalat!


1. Maailman söpöimmät veljekset.
2. Tyytyväinen bebe.
3. Vartin verran molemmat nukku pihalla kunnes vauva taas heräsi.
4. Oliverin kanssa yläpihalla seikkailemassa.


1. Mun aurinkolasit nousivat Oliverin number 1 asusteeksi. Nyt ne tosin ovat rikki, rip parhaat aurinkolasit ikinä!
2. Oliver viihdyttää pikkuveljeään.
3. Tarviiko tohon mitään lisätä?
4. Maailman hellyyttävin näky!


1. Poitsut bussissa menossa kotiin kauppareissulta.
2. Mun maailman söpöin shoppailuseura kun etsin ristiäisiin mekkoa.
3. Snapchat pelastaa kun ei pääse liikkumaan.
4. Bambin kanssa lenkillä ihastelemassa auringonlaskua.


1. Pelkkää rakkautta!
2. Unihymy.
3. Ihana tuttisuu kuka oli eilen hereillä melkein koko päivän.
4. Tänään pieni vauveli on jo neljä viikkoa, kuten sanoin, aika vain viilettää ohi.

Jonde lähtee kohta ottamaan tatuointia joten mä jään kahdestaan poikien kanssa kunnes Jonden äiti tulee hakemaan meidät, Oliverin olisi tarkoitus mennä sinne yökylään tänään. Mä syön nyt ennen kuin vauva herää mikä tapahtuu varmaan ihan pian sillä Oliver meni juuri päiväunille, näillä kun on tapana herätä kun toinen nukahtaa. Kivaa viikonloppua!

2 kommenttia: