tiistai 13. syyskuuta 2016

JÄLKITARKASTUS

Noniin, nyt on sitten kaikki käynnit synnytyksen osalta taputeltu. Tänään oli jälkitarkastus ja kovasti kehuivat hyvää ja nopeaa palautumista, arpikin on kovin siistin näköinen. Mulle annettiin myös kelaan tarkoitettu lappu kouraan jonka sain laitettua eteenpäin samalla reissulla. Laukussa odottaa myös resepti ehkäisykapselia varten, toivottavasti siitä ei aiheutuisi mitään sen kummempia sivuvaikutuksia vaan toimisi kuten pitäisi.


Mulla oli ainoastaan vauveli mukanani, Oliver taas pääsi ukkinsa kanssa muskariin. Onneksi tämä meni näin hyvin että Jonden isällä sattui olemaan vapaapäivä, mua olisi harmittanut jos muskarikäynti olisi Oliverin osalta jäänyt väliin vain tarkastuksen takia ja näin Oliver sai jakamattoman huomion!
Me käytiin vauvan kanssa vielä punnitse&säästä kaupassa, sillä aikaa oli jonkin verran. Se oli eka kerta kun kävin kyseisessä kaupassa eikä todellakaan jäänyt vikaksi, mukaan tarttui muun muuassa siemeniä salaattiin sekä Oliverille kuivattuja papaijapaloja. Mun on pakko myöntää että nautin siitä kun saan liikkua beben kanssa kahdestaan, se on äärimmäisen helppoa kun toinen vaan vetelee vaunuissa sikeitä.


Nyt mä lähden omppuun etsimään vikoja juttuja ristiäisiin, bebe saa lauantaina vihdoinkin virallisesti nimen, mä en jotenkin malttaisi odottaa lauantaihin asti, onneksi tekemistä riittää joka päivä jotta aika ei kävisi tylsäksi. Mä alan nyt pukemaan vauvaa, kivaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti