maanantai 8. joulukuuta 2014

Unelma, unelmampi, unelmin

Mut haastettiin facebookissa viiden päivän aikana kertomaan viisi unelmaa kera kuvien, joten päätinpä tehdä nyt sitten aiheesta postauksen, oon huono tekemään asioita useamman päivän ajan joten sovellanpa tämän siksi yhteen syssyyn.

1. No ne häät. Mä unelmoin hienoista mutta oman näköisistä häistä ja mulla todellakin on ihan mieletön hääkuume. Mä unelmoin että saan itse päättää jokaikisen pienen yksityiskohdan, toki konsultoin mieheni kanssa, mutta mulla on sellainen kutina että loppupeleissä mä saan aika lailla viimeisenä päättää että millaiset niistä tulee. Mun unelmana olisi pitää häät jossain eksootisemmassa paikassa ja haluan että voin kutsua itseäni jonkun vaimoksi.

2. Matkustelu. Miten mahtavaa olisikaan hypätä ensimmäiseen lentokoneeseen joka veisi ties minne. Ihaninta olisi jos pystyisi matkustamaan vuoden putkeen, aina mennen sinne minne mieli tekee. Harmi vaan että tällaisissa tilanteissa pitäisi olla taloudellisesti vakaalla pohjalla eikä elämäntilanne muutenkaan siihen jousta. Mä kuitenkin haluan vielä matkustaa mitä erikoisimpiin paikkoihin, mieluiten mieheni ja lapseni kanssa yhdessä. Kerran olen tainnut olla Euroopan ulkopuolella, mutta olin tuolloin yksi vuotias joten voitte kuvitella että muistikuvaa siitä reissusta ei pahemmin ole.

3. Ulkomailla asuminen. Tämä tosiaan taitaa jäädä unelmaksi sillä mun mielestä Suomessa asuminen ei tosiaan ole mitenkään hirveetä, päinvastoin. Silti mä salaa unelmoin että omistaisin oman viinitilan jossain Kaliforniassa ja eläisimme huoletonta elämää viinin keskellä.

4. Valokuvaajan ammatti. Tai ylipäätään että osaisin kuvata henkeäsalpaavia kuvia mitkä saisivat katsojat sanattomiksi. Mä olen kuvauksen suhteen ihan amatööri, ja haluaisin vielä jossain vaiheessa käydä edes yhden kurssin joka vähän avaisi valokuvauksen saloja.

5. Kokonaiset yöunet. Mä en muista millon viimeksi olen nukkunut koko yön putkeen heräämättä kertaakaan. Mä kyllä nukun hyvin, mutta en ikinä koko yötä putkeen. Unelmoin kunnon kahdeksan tunnin yöunista joita ei häiritse joko vauvan levottomuus, omat ajatukset, toisen ihmisen kuorsaaminen, koiran tepastelu tai vaikkapa oksa joka raapaisee ikkunaa. Aina saa unelmoida!

Kaikki kuvat paitsi alin täältä.

Koska alkuperäisessä haasteessa piti haastaa muitakin ihmisiä tekemään tämä, haastan siis joka ikisen joka vain haluaa jakaa unelmansa muiden kanssa. Jatkakaa unelmointia ihmiset, mä jatkan aamukahvin juontia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti